Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Sfeerverlichting upgraden van alleen wit naar multicolour op A5 sportback, garantie?

  1. #1

    Standaard Sfeerverlichting upgraden van alleen wit naar multicolour op A5 sportback, garantie?

    Alvast een introductie: Ik heb Audi A5 sportback 2020 facelift met het standaard ambient light pakket (QQ1)
    Ik wil binnenkort mijn ambient light systeem upgraden van het standaard "wit" naar de multicolour variant via een after-market inbouwbedrijf. Deze variant kan je ook bedienen via het MMI van de Audi.

    Mijn vraag is het volgende: Ik heb nog 1 jaar garantie op de Audi (in het kader van Audi occasion plus garantie), vervalt deze garantie als ik deze modificatie toepas op mijn auto?

    Alvast dank!

  2. #2
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.656
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sfeerverlichting upgraden van alleen wit naar multicolour op A5 sportback, garantie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchveteran Bekijk Berichten
    Ik heb nog 1 jaar garantie op de Audi (in het kader van Audi occasion plus garantie), vervalt deze garantie als ik deze modificatie toepas op mijn auto?
    Volgens mij kan dat (juridisch) alleen als het defect in verband kan worden gebracht met de ambient light modificatie.
    Laatst gewijzigd door Kees B; 05-07-23 om 07:28.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  3. #3

    Standaard Re: Sfeerverlichting upgraden van alleen wit naar multicolour op A5 sportback, garantie?

    Ik heb QQ2 met de bijbehorende witte voetverlichting. Deze zou ik graag willen omzetten naar kleur. Is dat makkelijk te doen? Ben erg benieuwd naar het resultaat van het omzetten QQ1 naar QQ2.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    36
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sfeerverlichting upgraden van alleen wit naar multicolour op A5 sportback, garantie?

    Ik heb ook de QQ1 versie en wil dit ook ombouwen naar QQ2. Bij welk bedrijf heb jij dit laten doen? Thanks alvast.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •