Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Wat betekent deze foutmelding?

  1. #1

    Standaard Wat betekent deze foutmelding?

    Deze storingen geeft mijn S6. Ik heb geen boekje waar ik kan nalezen wat er loos is. Wie weet wat het betekent en wat ik er aan kan doen om ze te laten verdwijnen?
    De bovenste knippert en de onderste brandt continue.

    Alvast bedankt!



    Laatst gewijzigd door Opel_Sucks; 18-06-15 om 20:49.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat betekent deze foutmelding?

    De eerste is een defect aan de remmen, de tweede lijkt me vrij duidelijk: er staat airbag.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Wat betekent deze foutmelding?

    Haha, zo ver was ik al maar ik zou graag willen weten hoe ik de meldingen krijg en wat de werkelijke oorzaak ervan is. Bijvoorbeeld van het remsysteem: wanneer komt de melding in want de remblokken zijn pas vervangen of zou er imitatie onder zitten en wat scheelt er aan de airbag en hoe krijg ik deze melding weg?

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat betekent deze foutmelding?

    Het is best handig als je bij het stellen van je vragen wat meer moeite doet, dan hoeven wij dat niet te doen.

    Om met de eerste te beginnen: kan van alles zijn, van een probleem met de slijtageindicator (niet aangesloten, draadbreuk, blokken zonder indicator, remvloeistofpeil). De tweede kan ook niet beoordeeld worden aan een lampje.

    Zoals bij elke storing: laat de auto uitlezen, dan hoeft er niet gegokt te worden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Wat betekent deze foutmelding?

    Thanks, uitlezen ga ik doen. En vond dat ik veel moeite heb gedaan met een mooie foto!


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat betekent deze foutmelding?

    Je vraag is 'wat betekent de melding' terwijl je beweert dat je dat al weet als het uitgelegd wordt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Wat betekent deze foutmelding?

    Rood remmensymbool is wel serieus. Voor remblokken etc. Is het geel toch? Dit kan wel 's de drukbol zijn die versleten is. Duur ding dat hopelijk nog te krijgen is.
    '01 rs4 641 ps

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •