Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vreemd geluid vanaf de achteras

  1. #1
    Magic Mike
    Guest

    Standaard Vreemd geluid vanaf de achteras

    Hallo
    ik ben Mike ben nieuw hier op de site

    en heb meteen een vraag
    Ik heb een Audi a6 2,8 V6

    en nu als ik ga rijden komt er een vreemd geluid vanaf m'n achteras aan de rechter zijde
    het geluid klinkt als of het het wiel lager is maar helaas dat is het niet
    beide lagers vandaag vervangen en het geluid is er nog steeds
    weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik dat kan oplossen
    alvast bedankt voor evt reacties
    Laatst gewijzigd door Magic Mike; 20-11-15 om 20:33.

  2. #2
    Magic Mike
    Guest

    Standaard Re: Vreemd geluid vanaf de achteras

    Bedankt voor de sneller reacties 👎
    Niet dus
    Ik ben d'r in de tussentijd wel uit wat het was maar laat jullie ook maar lekker stikken zoals jullie bij hebben gedaan thanks a lot

  3. #3

    Standaard Re: Vreemd geluid vanaf de achteras

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic Mike Bekijk Berichten
    Bedankt voor de sneller reacties 👎
    Niet dus
    Ik ben d'r in de tussentijd wel uit wat het was maar laat jullie ook maar lekker stikken zoals jullie bij hebben gedaan thanks a lot
    Zo, jij bent zuur? Omdat mensen je bericht gemist hebben, of niet wisten wat het antwoord was, weiger je anderen ook maar te helpen? En 'vreemd geluid' >> dat kan van alles zijn. Zingend geluid (remsystem), bonkend geluid (ophangrubbers), zagend geluid (cuppende banden)...

    Als je je probleem beter had omschreven was er best kans dat men wel had gereageerd.

    Maar, in alle eerlijkheid: het kan mij nu in elk geval geen ruk meer schelen: je pleurt maar lekker op met die houding. We zitten hier niet met z'n allen te wachten tot Magic Mike een topic opent zodat we hem kunnen helpen; we hebben allemaal een eigen leven en eigen momenten waarop we kijken. Als je zo zuur door 't leven gaat dat je meteen zo'n pislinke reactie schrijft, dan denk ik dat ik veilig kan stellen dat we je liever kwijt dan rijk zijn.

    Pleur lekker op, en ga je licht opsteken op een of ander zalfjes-forum, met zo'n heetgebakerde kont moet het pijnlijk zitten zijn. Pffff.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Vreemd geluid vanaf de achteras

    Fijne vent, met zo'n instelling zien we je hier graag gaan. Nog even voor de duidelijkheid: dit forum bestaat uit liefhebbers die hun kennis en tijd ter beschikking stellen. Als je snel een antwoord wilt hebben, moet je naar een garage gaan en betalen voor diagnose. Hier moet je wachten en geluk hebben dat iemand iets kan met jouw beschrijving.

    Mocht je vaker dit gedrag vertonen dan wijzen we je graag de uitgang.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •