Goedenavond,

Ik heb een Audi A6/100, 2.8L uit 1997. 142 KW en 193 Pk. Sinds kort heb ik een uitlaat van een audi 100 1994 eronder gezet. Deze past, maar de uitlaat op basis van kentekenr en registratie niet. Ongeveer 200 km gereden met de auto en er was niets in de hand. Op de terug weg in de file gestaan, veel met de koppeling opgetrokken. Na het oplossen van de file, merkte ik dat de auto begon te stotteren en bokken als ik het pedaal volledig indrukte. ik hoorde ook dof geklop in de motor. Om geen schokken te ervaren, moet ik heeel langzaam gas geven. Wynn's engine cleaner erin gedaan op een halve tank en weer zowat 120 km gereden om het te laten "inwerken". Vanmorgen bij een koude motor weggereden, moest helaas op een koude motor ff flink gas geven en de motor reed als vanouds zonder problemen. Toen het op temperatuur kwam, begon hij weer te schokken als ik het pedaal helemaal indrukte. Twee maanden geleden heeft het een kleine beurt gehad. Bougies vervangen, distributieriem is vervangen, incl. luchtfilter. Enig idee waar dit aan kan liggen?

Gr.