Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 88

Onderwerp: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

  1. #41

    Standaard

    nb_coupe: you've got pb

    @wim jan: wat voor meeting is er zondag???
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  2. #42
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    een meeting in Urmond, Limburg. Ik ga voor die tijd een carbon interieur set op halen in Nederweert en ben dan toch in de buurt.
    Audi Cabriolet 2.3

  3. #43

    Standaard

    oh kijk aan, flink uit mijn buurt dus
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  4. #44
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ja, dat zeker. het is voor mij al 200 km.
    Audi Cabriolet 2.3

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Fantastische topic en enorme dank voor de link op pag. 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! Dank!


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    De lampjes achter je meters zijn veel simpeler te vervangen, dit zijn lampjes met bajonet aansluitingen, zo te koop bij het plaatselijke tankstation

    En als je hullep nodig heb: kom maar langs
    "Mijn lampje achter de olie-tempmeter is namelijk brak" IDEM BIJ MIJ!

    "En als je hullep nodig heb: kom maar langs" WAAR IS DAT?

    (aangezien ik nog geen soldeerapparaat heb gekocht....)

  7. #47

    Standaard

    Voor de lampjes achter je olietemp meter heb je geen soldeerbout nodig hoor, dit is alleen nodig voor de buitentemp meter.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    De achterkant van het lampje dat door die plaat heen gaat. Hoe kan je dat soldeertroep het makkelijkst verwijderen (en zonder de rest te slopen...)?

  10. #49

    Standaard

    Dat is de buitentemperatuurmeter, dat lampje moet wel met soldeerbout vervangen worden. Maar die achter je olie temp meter is gewoon een bajonet lampje, die draai je er met de hand uit.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  11. #50

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Super Topic! Helaas zijn in mijn Nagaro Blauer quattro ook wat lampjes kaputt...

    Heb je nog een lampje liggen voor de btm? Of mag ik 'm jou bezorgen/toezenden??? (kun je gelijk mijn audi zien! ;o))))
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  12. #51
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Kunnen we niet nog een keer een mini-meeting organiseren om dan direct van alle C4's de nodige dash-lampjes etc. te verwisselen met wat vakkundige kennis van experts??
    (to be honest; eigenlijk moeten echt bijna al mijn dash-lampjes worden vervangen, maar ik ga zelf niet zitten kloten met het open maken van dat hele gebeuren, ik vrees dan dat ik echt dingen ga slopen....)

    (sowieso ben ik voor een nieuwe C4 mini-meeting in 2010....(A))
    Laatst gewijzigd door Fredz0r; 06-01-10 om 10:43.
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

  13. #52

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Super Topic! Helaas zijn in mijn Nagaro Blauer quattro ook wat lampjes kaputt...

    Heb je nog een lampje liggen voor de btm? Of mag ik 'm jou bezorgen/toezenden??? (kun je gelijk mijn audi zien! ;o))))
    Je bent van harte welkom in N/O Friesland Als je de btm wilt toesturen, PM me maar ff. Tegen onkosten vergoeding repareer ik 'm voor je. Mooie wagen heb je trouwens!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredz0r Bekijk Berichten
    Kunnen we niet nog een keer een mini-meeting organiseren om dan direct van alle C4's de nodige dash-lampjes etc. te verwisselen met wat vakkundige kennis van experts??
    (to be honest; eigenlijk moeten echt bijna al mijn dash-lampjes worden vervangen, maar ik ga zelf niet zitten kloten met het open maken van dat hele gebeuren, ik vrees dan dat ik echt dingen ga slopen....)

    (sowieso ben ik voor een nieuwe C4 mini-meeting in 2010....(A))
    Blijkbaar is daar wel behoefte aan! Het is een bekend euvel van de C4, maar prima zelf te herstellen gelukkig. Echt Frederic, als je de instructies volgt heb je in een handomdraai je klokken eruit, dan kun je op je gemak alle bajonet lampjes vervangen. Ik wil je best helpen, maar dan moet je er een ritje voor over hebben naar het hoge Noorden

    Ik geloof dat Wim Jan je ook wel wilde helpen, die woont dichter bij jou in de buurt toch? Lijkt me een goed voornemen om in 2010 weer een C4 meet à la Vaassen te organiseren!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  14. #53
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Helemaal goed idee Max!! Ik zal er zsm eens ff een nieuw topic voor aanmaken. Goed voornemen voor 2010 he

    En je hebt gelijk, Wim-Jan bood het idd aan. Ik zal hem eens ff PM-men voor een lampjes-date

    Overigens; waar woon jij ook alweer precies Max? Want ik moet volgende week - meen ik - in het pittoreske Ooosterstreek zijn....(ik weet niet of dat toevallig dichtbij is oid?)

    Die halfbakken lampjes maken me wel goed gek idd
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

  15. #54

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    @Max: Thanx! Ik ben er erg wijs mee! Het was een geduldige zoektocht naar de ultieme C4 avant TDIq...
    Uiteindelijk deze babe gescoord in Mosbach bij (haar ;o) de audi dealer: van tweede eigenaar Checkheft gepflegt etc., 1e eigenaar voor ca. 1,5 jaar was audi AG in Ingolstadt... Deze kleur is eigenlijk alleen voor de C4 S6Plus, maar er is een laatste lichting avant TDIq's geproduceerd voorzien van alle toeters en bellen de er destijds te wensen waren (ja zelfs stoelverwarming achter!!!), en voorzien van deze fraaie kleur Nagaro Blau. Ik heb er daar een van dus. Toen ik 'r een jaar geleden importeerde had ze 235K km ervaring. Inmiddels staat de klok op 255 clicks; beetje weinig voor een diesel, I know, maar gedurende de zomerdagen voorzie ik in mijn transport in een Delta HFintegrale! (kon slechter hé? ;o)
    Anyway, ik wou een 5 pitter en een diesel vanwege de extra laufleistung waarom ze beroemd zijn. En dus wou ik de dikste die ik kon vinden met de beste papieren.

    Vanavond na het schaatsen even gespeeld... wat is het toch geweldig! Er zit nu 205 V-serie winterbandjes onder op lichtmetaal in 16 duim.(8D0601025J's) Haar zomerset zijn de bekende 17 duims zesspaaks S6plus velgen met 225 zooltjes...
    Met een "rode" kentekenplaathouder zou de disguise helemaal kompleet zijn. (De uitlaat is namelijk ook niet naar beneden gebogen)

    Anyway, een kleine meet zie ik wel zitten! (waar ligt de meeste sneeuw nu???? ;o)

    Ik zal je mailen omtrent de btm. Kosten ervoor zijn voor mij, vanzelfsprekend.
    turn in turn out turn on

  16. #55
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Hoe bizar kun je ze vinden... Gaaf!!!




    ps kan ik dan trouwens achter m'n stuur nog meer aflezen dan mijn snelheid eigenlijk ? Dan heb ik voor 2010 ook een goed voornemen!
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  17. #56
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Montestoni; gaaf ding hoor, gave kleur ook! (maar waar is showroom-topic????)

    Mini-meeting a la Vaassen - 2009 willen we hem wel zien natuurlijk
    (en er ligt echt veeeel sneeuw hier!!.... )
    Laatst gewijzigd door Fredz0r; 07-01-10 om 07:02.
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

  18. #57

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Ik zal z.s.m. een showroompje plaatsen, wordt helaas een compilatie van vakantiepics waar de quattro op staat. Ik zal ook "echte" foto's van mijn audi maken!
    turn in turn out turn on

  19. #58
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Heb contact gehad met Frederic en waarschijnlijk houden we a.s zaterdag een mini meeting in Vaassen. Deze meeting zal geheel in het teken staan van het verwisselen van lampjes in het dashboard. Ik neem ook mijn soldeerbout mee voor de btm.

    U bent van harte uitgenodigd, maar moet zelf voor de lampjes zorgen.
    Audi Cabriolet 2.3

  20. #59

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Have fun gentlemen!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  21. #60
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Verlichting buitentemperatuurmeter repareren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WJNekkers Bekijk Berichten
    Heb contact gehad met Frederic en waarschijnlijk houden we a.s zaterdag een mini meeting in Vaassen. Deze meeting zal geheel in het teken staan van het verwisselen van lampjes in het dashboard. Ik neem ook mijn soldeerbout mee voor de btm.

    U bent van harte uitgenodigd, maar moet zelf voor de lampjes zorgen.
    Kacheltje in de garage (het wordt -10 of erger dacht ik.....!), deurtje dicht en knallen maar!

    Iedereen is welkom, alleen er kan natuurlijk maar één audi per keer de garage in

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    Have fun gentlemen!
    Ik geniet nu al van het vooruitzicht me niet meer te hoeven irriteren aan die halfbakken lampjes
    Laatst gewijzigd door Fredz0r; 07-01-10 om 22:32.
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •