Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Remlichten werken niet bij Audi A6 2.5TDI Avant 1997

  1. #1

    Exclamation Remlichten werken niet bij Audi A6 2.5TDI Avant 1997

    Wie kan mij helpen?
    ik heb een audi A6 Avant 2.5TDI automaat uit 1997.

    Het voorgloei-lampje begint regelmatig te knipperen tijdens het rijden. Dit zou heel goed te maken kunnen hebben met het feit dat alle 3 de remlichten niet werken.
    Ik heb de zekering al vervangen maar dit lost het probleem niet op. Ik vermoed dat er nog een contact in het rempedaal moet zitten, kan ik dit zelf verhelpen?

    alvast bedankt,

  2. #2

    Standaard

    nu ken ik niet bijzonder veel van de elektronica-kant van de wagen...
    maar ik heb het zelf ooit gehad bij m'n golf. Toen was bij mij de oorzaak de 'remcylinder' die niet goed meer functioneerde en daardoor kregen de remlichten geen contact meer.

    Eventueel kan je ook gewoon de contacten er even uithalen en ze inspuiten met contactspray, dat helpt enorm.
    Ik raad je aan om ook even de stroom na te meten, zodat je weet of er wel stroom doorkomt.
    Vorsprung durch Technik...

  3. #3

    Standaard Re: Remlichten werken niet bij Audi A6 2.5TDI Avant 1997

    nu reageer ik lekker snel...not...maar euh..Mij is iets eenders overkomen.De kabelboor die naar achter loopt was in mijn geval bij het scharnierende punt (linksachter) zijn isolatie kwijt geraakt: alle draadjes konden gewoon contact met elkaar maken,met alle gevolgen van dien.Half uurtje solderen en klaar was het.Maar eer ik erachter was dat het daar aan lag....
    malfunction voids all pays and plays

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •