Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

  1. #21
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    die er nu inzit lijkt mij ook een starter.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi Cabriolet 2.3

  2. #22

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    Die had jij toch aan je spatborden hangen? De ballast is de starter, die zorgt voor het hoge voltage.
    Ik denk dat jij het beste een lamp kunt zoeken die zo goed mogelijk in je huidige fitting past. Als je deze demonteert en samen met de instructies meeneemt naar een vakman dan weet die vast wel een oplossing!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  3. #23

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    De D2S lamp zou 1 op 1 moeten passen volgens dit topic op S6Plus.de

    Als je op S6Plus.de zoekt op de term xenon dan vind je heel wat topics erover.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  4. #24

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    De d1s lamp zit ook in de touareg gemonteerd en die kost ongeveer 160 euro.
    Had er vandaag i in mijn handen en de Pin gaf geen toestemming om de lamp te vervangen... Wel een viegend tapijt met een V10 maar geen koplampje vervangen.

    Deze lamp heeft geen bajonet sluiting maar zit vast met een soort veer, en heeft een ministekkertje aan de achterzijde voor de stroomvoorziening. Nu weet ik niet of je aan dat stekkertje kan komen.
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  5. #25
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    de verbinding dmv een stekkertje zal wel geen probleem zijn en ik zal alleen moeten kijken hoe de lamp bevestigd is, maar voor alles is een oplossing. Zeker als het een paar honderd euro scheelt.
    Audi Cabriolet 2.3


  6. #26

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    dat klopt, een paar uurtjes hobby-en geeft ook een warm gevoel als het weer werkt.
    De D1s zat met een over de top veertje vast, je weet wel die types die je over zo'n heuveltje trekt om ze te borgen.
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  7. #27
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Koplamp gaat soms uit, maar bij opnieuw aanzetten werkt ie weer...

    vriendje van me is nogal handig met dat soort dingen, dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt.
    Audi Cabriolet 2.3

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •