Enige maanden geleden een Audi a6 avant voor de hobby aangeschaft. Auto had meer als een jaar voor de deur stil gestaan maar moest voor de apk moest alleen de linker achterrem gangbaar maken want deze bleef hangen. Na veel toestanden toch maar een nieuwe remklauw gemonteerd en gelijk alle schijven en blokken (rondom) vervangen. Op een beetje sponzig aanvoelende rem na (meestal bij nieuwe schijven en blokken) leek het weer in orde. Op dit moment zijn alle remmen in koude toestand gewoon vrij maar na een paar km rijden en een beetje remmen (remmen worden warm) gaat alles vast zitten. Laatste keer zaten de voorremmen vast en met geen mogelijkheid vrij te krijgen. Even laten afkoelen en alles is weer vrij. Nou krijg ik van alle kanten verschillende adviezen. De ene zegt de hoofdremcilinder de ander de rembooster of de ABS pomp. Het maakt het mij niets uit wat er moet gebeuren of wat het kost maar klakkeloos zaken gaan vervangen die veel geld kosten en het euvel niet verhelpen heb ik uiteraard geen belang bij. Let wel ik heb het hier niet over een barrel van een auto maar één in concour conditie dus wil de remmen ook weer 110% hebben. Vraag is dan ook of er iemand is die ervaring heeft met deze klacht en dan ook met redelijke zekerheid kan aangeven wat ik moet doen om het euvel te verhelpen. Graag jullie reactie.