Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Schokdemper achteraan vervangen

  1. #1

    Standaard Schokdemper achteraan vervangen

    Net terug van de keuring , blijkt de achterste schokdemper rechts defect.Gezien m'n handigheid zou ik die graag zelf vervangen.
    Vermoedelijk niet zo moeilijk ( gezien de veer niet gedemonteerd dient te worden)
    Graag een korte samenvatting van how to do ...+ tips
    Alvast bedankt, groeten steven (Audi A6 1.9 TDI AVANT 1998)

  2. #2
    atjong's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Posts
    711
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Schokdemper achteraan vervangen

    Lekker makkelijk zeg Steven, gooi je wens maar neer en wij gaan wel lopen voor je...
    Laat die handige handjes van je maar eens wapperen en ga effe wat boutjes losdraaien daar achter. Als je vaker aan je auto klust dan zal er niks kapot gaan. Schokdempers vervangen is wel een van de makkelijkste klussen die er is. En als je het toch echt niet durft zonder samenvatting: http://www.audiforum.nl/forum/search.php
    90 km/h-astronaut

  3. #3

    Standaard re: Schokdemper achteraan vervangen

    Hallo...intusentijd werden de schokdempers reeds vervangen,inderdaad eenvoudig,maar raad vragen kan nooit geen kwaad��

  4. #4
    atjong's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Posts
    711
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Schokdemper achteraan vervangen

    Dat heb je vlot gedaan/laten doen. Inderdaad is om raad vragen nooit verkeerd, maar de vraag kwam nogal lui over want er is veel te vinden op dit forum over schokdempers. Anyhow, ze zijn wel beide vervangen toch?
    90 km/h-astronaut

  5. #5

    Standaard Re: Schokdemper achteraan vervangen

    Dit klopt beide zijn vervangen ... en lui... , op forum niet zoveel gevonden betreffende schokdempers achteraan ... , blijven zoeken op google .. en mijn plan getrokken . iedereen zijn specialiteit... , je kan niet alles kennen .., maar persoonlijk probeer ik iedereen met veel plezier te helpen .(ook al komen die dan lui over)


  6. #6
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.704
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Schokdemper achteraan vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stamper_42 Bekijk Berichten
    Dit klopt beide zijn vervangen ... en lui... , op forum niet zoveel gevonden betreffende schokdempers achteraan ... , blijven zoeken op google .. en mijn plan getrokken . iedereen zijn specialiteit... , je kan niet alles kennen .., maar persoonlijk probeer ik iedereen met veel plezier te helpen .(ook al komen die dan lui over)
    staat een heel leuk filmpje over op utube.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •