Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Regelkast CV defect

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Regelkast CV defect

    Hallo,

    De cv van mijn A6 C4 heeft het, zolang ik hem heb, nooit gedaan. Niet op afstand en ook niet in het contact. Nou heb ik vandaag gekeken om te zien of er iets opvallends aan de hand was. En inderdaad, een rood connectortje (enkel draadje) was losgekoppeld en de eenheid leek van binnen wel vol met water te hebben gestaan. Allemaal opgedroogde roestplekken.

    Maar nou heb ik dus - met mijn domme kop - die connector weer gekoppeld en de accu weer aangesloten. Maar als ik het portier dan vergrendel, weer opendoe en instap hoor ik een onderbroken piep en het rode driehoekje van het alarm knippert in hetzelfde ritme. Dus ik denk dat wanneer ik de motor zal proberen te starten, het alarm af zal gaan.

    Iemand enig idee hoe ik daar van af kom? En wat het probleem is? Gewoon nieuwe eenheid denk ik, kortsluiting geweest? Oh ja, die connector heb ik alweer losgetrokken…

    Alvast bedankt!

    Sven

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Alarm / cv

    Ben er inmiddels achter dat het een lek is in de pompeenheid.
    Ik had de paars/zwarte connector niet goed aangedrukt bij het terugplaatsen.
    Ramen etc. gaan namelijk wel gewoon dicht, alleen de portieren dus niet.
    Het lijkt erop dat de lekkage zit op het onderdeeltje van de pomp dat net voor de uitgang van de pompeenheid zit. Is dit onderdeeltje los te vervangen?
    Laatst gewijzigd door tom; 22-11-15 om 19:01.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Alarm / cv

    kan je mij vertellen waar die eenheid zit van de cv? bij mijn c4 werkt de cv ook niet helaas.

  4. #4

    Standaard Re: Alarm / cv

    Onder de achterbank
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Alarm / cv

    oke ik heb onder de achterbank gekeken en een onaangename verrassing tegengekomen, heb ik dat weer... een stekker die nergens in zit en ik kon ook niet zo snel iets vinden waar die in hoort te zitten. heb een paar foto's gemaakt. ik denk dat die stekker van de cv is en heel die eenheid er niet is.20151124_164519.jpg20151124_164602.jpg


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •