Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: Volgeladen auto veert niet meer

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    53
    Posts
    303
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Volgeladen auto veert niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvershadow Bekijk Berichten
    Tjah.. ook de 4.2 is natuurlijk af fabriek geleverd zonder luchtvering..




    @adtje243 Een beetje garage kan dan gewoon de standaard veren met schokbrekers bestellen en moteren..
    Volgens mij zit je in de buurt van Zwijndrecht, en ga eens langs bij mij garage. DSRcars.
    Wil geen reclame maken, maar deze jongens zijn echt handig, en denken goed met je mee.
    Daar staat mijn auto ook voor het wisselen van de versnellingsbak.

    Misschien kunnen zijn ook meteen even goed naar de waterhuishouding van je moter kijken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    Bedankt voor je tip en meedenken. Ik wacht Carsupport eventjes af en zal daarna even met "jouw" garage afstemmen. Als deze handig zijn dan kunnen wij mij wellicht helpen. Ook met de waterhuishouding van mijn car. Mooi door jou omschreven .

    Ik zie af en toe wel wat vochtige plekken onder de car maar lang niet zo erg meer als voorheen. Zojuist nog even naar het tankje gekeken en het niveau staat nog op maximum dan bijna 500 kilometer te hebben gereden. Voorheen was dit wel anders. Dan koste het mij al snel een halve liter om bij te vullen. Op 1.000 was het de laatste keer ruim 1 liter.

    Zwijndrecht is wel aan te rijden. Mijn werk is in Barendrecht. Als zij mij een leenauto kunnen geven dan kan ik gewoon nog naar mijn werk. Ik hou e.e.a. nog in gedachten en hou je natuurlijk op de hoogte rond wel en wee over mijn car.

  2. #42

    Standaard Re: Volgeladen auto veert niet meer

    Perfect qua ligging, loodsje is in Lekkerkerk. Mail me maar!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •