Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Welke Bilstein onder S6

  1. #1
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Welke Bilstein onder S6

    na 240KKm is het tijd de schokbrekers met pensioen te sturen maar Bilstein B8s zijn tot Aug niet leverbaar...dus is de vraag, zijn er alternatieven?
    B6 kommt nicht in Frage want te zacht, wellicht de B14 of B16 kit die wel leverbaar lijken te zijn maar verlagen of een knetterharde vering hoeft voor mij eigenlijk niet maar een strakkere wegligging is wel altijd. fijn...
    NB: de torsiestangrubbers en veerpootlagers gaan meteen mee vervangen worden, draagarmen zijn nog goed.
    Laatst gewijzigd door MarcelNL; 06-05-18 om 08:03.

  2. #2
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Welke Bilstein onder S6

    sluiten maar, er zitten B8s onder die opeens wel leverbaar waren, naast de geplande veerpootlagers en stabirubbers en meteen ook maar nieuwe stuurkogels en bovenste draagarmen want die waren maar zozo...MAN wat een verschil, rijdt als op rails:-)

  3. #3
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Welke Bilstein onder S6

    Zelf gedaan?
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  4. #4
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Welke Bilstein onder S6

    nee, Veghel is mijn goto place...

  5. #5
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Welke Bilstein onder S6

    korte update, na een paar honderd km lijkt de boel gesetteld, en is de demping helemaal top. Kan deze B8s alleen aanbevelen.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    159
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Welke Bilstein onder S6

    Nog een vraag, heb je de veren laten zitten of deze ook vervangen?
    Ik heb een A6 model 2002 met sportonderstel en overweeg ook de (rode) dempers incl. veren te vervangen.

  7. #7
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Welke Bilstein onder S6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broek Bekijk Berichten
    Nog een vraag, heb je de veren laten zitten of deze ook vervangen?
    Ik heb een A6 model 2002 met sportonderstel en overweeg ook de (rode) dempers incl. veren te vervangen.

    ik heb de originele veren laten zitten maar zou nu denk ik lekker wat stuggers nemen om de balans tussen dempers en veren wat beter te maken, lager hoefde voor mij niet (en nog niet) maar iets stugger veren zou best OK zijn...

    ms nog een keer laten doen, kost nu ook weer niet de wereld.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •