Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Comfortsluiting, raam RA gaat niet mee

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Comfortsluiting, raam RA gaat niet mee

    Hallo allemaal.. Ik heb een raar probleem:

    Met de afstandsbediening kan ik alle ramen openen en sluiten .. Zelf geprogrammeerd met OBDeleven.
    Heeft gewerkt.

    Nu, sinds enige tijd, gaat het rchter achter raam niet meer mee omhoog of omlaag.
    De normale bediening werkt wel gewoon .. Dus geen andere storingen.

    Ik heb de module al nieuw geprogrammeerd, geen succes..

    Iemand een idee?

    Thanks!

    groeten,

    Sander

  2. #2

    Standaard Re: Comfortsluiting, raam RA gaat niet mee

    Staat me iets bij van een deurslotschakelaar (microswitch in het slot). Er zitten er een aantal, stuk of 4, die allemaal een functie hebben. Kan zijn dat-ie denkt dat-ie niet goed gesloten is, bijvoorbeeld. Zeker weten doe ik dat niet.

    Is het raam wel helemaal goed ingeleerd? Hij moet met doordrukken van de schakelaar vanzelf helemaal omhoog en omlaag gaan (AUTO stand), maar als-ie los is geweest om wat voor reden dan ook is de min/max memory setting uit de controller. Je moet dan één keer helemaal omlaag (vanaf maximaal hoog) en weer terug, zonder onderbrekingen, met de knop ingedrukt... Zonder die "base setting" gaat een raam volgens mij niet mee met comfort functie.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3

    Standaard Re: Comfortsluiting, raam RA gaat niet mee

    Klopt wel Bastet, even helemaal naar beneden dmv knop ingedrukt houden (eenmaal beneden houd ik de knop altijd even vast, zo'n 5 seconden) en dan weer helemaal omhoog met de knop (en weer even vasthouden).
    Maar; dat moet om de automatische open en sluit functie te activeren is mijn ervaring, als die al werkt zal het niet helpen.
    En microswitch kapot kan, maar dan heb je niet alleen dat het raam niet wil, maar ook dat je een melding hebt van een open deur, en dat je binnenverlichting blijft branden. Of dat je slot niet goed werkt (gaat bv niet los met centrale vergrendeling/afstandsbediening)... zo heb ik een weekje via de passagiersdeur in en uit moeten stappen voordat de vervangende onderdelen er waren haha

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Comfortsluiting, raam RA gaat niet mee

    Erg erg laat antwoord ben ik me van bewust.. Probleem nog steeds niet opgelost.
    En de auto zal ook niet lang blijven dus ik laat deze gaan ..

    Portier aan bestuurderskant geeft inmiddels ook problemen slot zal vervangen moeten worden ..
    Maar ik ben inmiddels een handige sleutelaar geworden hahaha

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •