Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

  1. #1

    Standaard Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Hallo,

    Ik heb in mijn 2.4 quattro een automatische binenspiegel. Welke de spiegel niet meer goed werkt. Half licht, half donker.

    Welke spiegels zijn plug en play?

  2. #2
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Als je het nog even kan aanzien ivm de levertijd vanuit de VS, eentje met een kompas. Weet niet welke specs benodigd zijn.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  3. #3

    Standaard Re: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Voor zover ik weet alleen automatisch dimmen. Heb geen regensensor ofzo.

    Ik zoek iets wat plug en play past in mijn a6 avant uit 2002.
    Laatst gewijzigd door RickKimberlyBoAvantA6; 13-07-19 om 21:25.

  4. #4
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Ik zag dat je 'plug and play' zoekt maar waarom zou het dat niet zijn?
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  5. #5

    Standaard Re: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Mag een slotje op, heb een simpele handmatige uit een sloopwagen gehaald en voor mij is dit prima.


  6. #6

    Standaard Re: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Zou voor mij ook een prima oplossing zijn, vroeg me alleen af wat je met de draden gedaan hebt. Geeft simpel afknippen geen problemen? Deze sturen ook de dimfunctie van de buitenspiegels aan of niet?

  7. #7

    Standaard Re: Automatische binnenspiegel defect, oplossingen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOS100 Bekijk Berichten
    Zou voor mij ook een prima oplossing zijn, vroeg me alleen af wat je met de draden gedaan hebt. Geeft simpel afknippen geen problemen? Deze sturen ook de dimfunctie van de buitenspiegels aan of niet?
    Je hoeft ze niet af te knippen, je klikt gewoon de stekker los en stopt die achter de hemel dan kun je het later ook altijd weer aansluiten als je wilt en dimmende binnenspiegel betekend niet automatisch dat je auto ook dimmende buitenspiegels heeft sterker nog meestal heb je wel een dimmende binnenspiegel maar niet dimmende buitenspiegels (was een dure optie die dimmende buitenspiegels dus werd niet veel besteld). Als je ze wel hebt dan dimmen ze bij het ontkoppelen van de binnenspiegel niet meer maar goed dat is bij de meeste auto's al zo dus hoe hinderlijk je dat vindt is persoonlijk.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •