Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Ingebouwde telefoon belt continu SOS

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Ingebouwde telefoon belt continu SOS

    Hoi allemaal en Help please !

    Mijn A6 (4.2 quattro) van 2002 belt sinds gisteren automatisch het alarmnummer.
    Zodra de motor gestart wordt belt de ingebouwde module telkens het SOS nummer, Er is overigens geen telefoon of sim-kaartje aan verbonden.
    Je krijgt de alarmcentrale aan de lijn en verontschuldig je voor het ongemak. De verbinding wordt verbroken en de module belt direct het alarmnummer weer.

    Kan ik dat ding uitzetten? en hoe? Ik kan niet even naar de AUDI garage rijden, want dat ding blijft het alarmnummer bellen.

    Mvg,
    Knuif

  2. #2

    Standaard Re: Ingebouwde telefoon belt continu SOS

    Eerst even de zekering van die module eruit trekken?
    Laatst gewijzigd door Nenna; 16-09-19 om 12:54.

  3. #3
    BasBoos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Ingebouwde telefoon belt continu SOS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knuif Bekijk Berichten
    Hoi allemaal en Help please !

    Mijn A6 (4.2 quattro) van 2002 belt sinds gisteren automatisch het alarmnummer.
    Zodra de motor gestart wordt belt de ingebouwde module telkens het SOS nummer, Er is overigens geen telefoon of sim-kaartje aan verbonden.
    Je krijgt de alarmcentrale aan de lijn en verontschuldig je voor het ongemak. De verbinding wordt verbroken en de module belt direct het alarmnummer weer.

    Kan ik dat ding uitzetten? en hoe? Ik kan niet even naar de AUDI garage rijden, want dat ding blijft het alarmnummer bellen.

    Mvg,
    Knuif
    Blijft je knop boven bij het dakraam niet hangen. Ik neem aan dat je een telematic module hebt?



    Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •