Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Symphonie II geen geluid achter - wel ruis uit tweeters in deuren

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    58
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Symphonie II geen geluid achter - wel ruis uit tweeters in deuren

    Hallo allemaal,

    Ik ben de trotse bezitter van een A6 C5 2.5 TDI Multitronic.
    Sinds de aanschaf had deze auto geen geluid vanuit de achterluidsprekers, maar wel een zoemtoon/ruis uit de tweeters achter.
    Een paar maanden geleden viel ook de basluidspreker aan de bestuurderskant uit. Ik dacht dat mijn radio, Symphonie II het an het begeven was.
    Ook bij de standaard navigatie had ik alleen maar geluid uit de basluidspreker aan de bestuurderszijde. Beide tweeters voor doen het wel.

    Inmiddels had ik een radio systeem uit China aangekocht, Android, met alle toeters en bellen erop, can-bus, cd-speler, etc.

    Nu blijkt dat na inbouw ik nog steeds enkel aan de bestuurderszijde bas uit de deur krijg, links alleen de tweeter, en achteren helemaal niets,
    behalve dan ruis uit de tweeters en zo te horen een héél zacht geluids signaal.

    In de kofferbak rechts achterin heb ik gekeken of daar een subwoofer zit, daar zit inderdaad wel iets, maar een gesloten behuizing die niet lijkt
    op foto's die ik eerder gezien heb met een rooster alsof er een fan in zit. De behuizing bij mij is zo te zien helemaal gesloten.
    Ik zie er wel de rode connector op zitten, die heb ik al eens verwijderd en weer aangesloten, maar dat helpt allemaal niet.

    Een vervelend ding waar ik achter kwam van de nieuwe radio is ook nog eens dat deze alleen een ZF radio antenne aansluiting heeft, en niet de gewone
    HF aansluiting. De raio heeft wél nog een blauwe draad die als Antenna gelabeld is. Weet niet of ik daar nog iets mee kan.

    Iemand enig idee hoe dit nu aan te pakken?

    Bvd,
    Alex Bartels
    Maastricht

    Autoradio A6.jpg IMG_1712.jpg IMG_2471.jpg
    Laatst gewijzigd door abartels; 20-01-20 om 10:49.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •