Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hoge temperatuur 2.4

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    53
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Hoge temperatuur 2.4

    Hallo, ik heb een audi a6 uit 2000, benzine sedan, 2,4, 6 cilinder.
    recentelijk heb ik de hele mikmak vervangen: distributie/ thermostaat/ waterpomp etc.
    aanleiding was een kapotte waterpomp.
    Nu na een aantal weken wordt hij wederom warm en het rare is dat hij warm blijft, bv 3 dagen niets mee gedaan, stilgestaan, ik start hem en de temp staat meteen op 100+ graden,
    een aantal mensen roepen, verstopte radiator/ temperatuursensor, koppakking.
    Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik er achter komen wat het probleem is door misschien zaken uit te gaan sluiten, ervan uitgaande dat alles wat net gemonteerd is nog steeds goed is.
    Ik hoop dat het in de juiste categorie is geplaatst...
    Hartelijk dank! Mario
    Laatst gewijzigd door tom; 26-08-20 om 17:35. Reden: Zinloze tekstopmaak verwijderd

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoge temperatuur 2.4

    Nee, waarom zet je een vraag over de motortemperatuur in Elektrisch en elektronisch? Verplaatst naar het C5-subforum, svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten. Tevens overdreven tekstopmaak verwijderd, lees even de forumreglementen door.

  3. #3
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.336
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoge temperatuur 2.4

    Meet de temperatuur eens met een infrarood thermometer op verschillende plaatsen zodat je weet of de motor-radiateur niet te warm-heet is.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoge temperatuur 2.4

    Meteen na het starten 100 graden kan natuurlijk niet, dus je moet eerst gaan achterhalen wat de echte temperatuur zit en dan gaan meten waar het mis gaat.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •