Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 3.0 loopt onregelmatig stationair

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Leeftijd
    35
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard 3.0 loopt onregelmatig stationair

    Hallo u allen,

    Ik heb sinds kort een klein probleem met mn a6 3.0 asn motor 220pk. Ik voel dat de motor bij stationair een klein beetje onregelmatig is. Op de toerenteller is dit niet te zien. Na dat ik de auto uitgelezen had was ik van mening, dat als de feultrim begint bij te stellen, de lambda staat dan weer mooi centraal maar precies op dit punt voel ik dat de motor onregelmatig loopt.

    Heeft iemand dit al eens gehad met zn auto. Ik verwacht dat ik niet de enigste geweest ben met dit probleem. Aangezien ik gelezen heb dat deze jongens nog al wat aandacht nodig zijn qua onderhoud.

    Klein beetje info over het probleem: ik rijd elke dag of elke keer als ik rijd mn motor en mn olie netjes op temperatuur.
    De auto loopt bij mijn weten verder als een zonnetje rijd lekker vlot en soepel. ook trap ik het gas pedaal wel is ff lekker in. Dit zou inprenciepe moeten kunnen lijkt mij. Ik tank altijd euro98 en houd de vloeistoffen regelmatig bij dus dit is in orde.

    Ik hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen. Ik kan evt een logje maken met alle sensorinformatie.
    Ook zou ik blij worden als hier iemand mij kan zeggen hoe de waarden van alle sensoren moeten zijn.

    Bedankt voor jullie moeite en evt oplossingen en het meedenken.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: 3.0 loopt onregelmatig stationair

    Auto uitgelezen zeg je? Wat voor storing had je?

    Vaak is het begin niet de fueltrim maar eerst bougies, bobines wisselen, injectors controleren, daarna lmm, o2 sensoren, ofwel de fueltrim.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Leeftijd
    35
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 3.0 loopt onregelmatig stationair

    Heel erg bedankt hier ga ik mee aan de slag

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •