Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Aanslepend geluid wielkas A6 2004

  1. #1

    Standaard Aanslepend geluid wielkas A6 2004

    Goedenavond,

    Ik heb sinds 2 weken een audi A6 gekocht uit 2004. 2.4 V6. Nog maar 73000 kilometer gedraaid, dus dat is niet zo veel.
    Ik heb de auto bij een garage in soest gekocht en mocht de a6 daarna in friesland bij de audi dealer brengen voor eventuele problemen. ( in de garantie natuurlijk )
    Nou heb ik eigenlijk van het begin af aan al een raar geluid gehoord in de wiel kas ( denk ik ).
    Ik heb de garage in leeuwarden gebeld en een stukje met de monteur gereden, maar de monteur kon het geluid niet horen omdat het regende.
    Nou dacht ik dat het de remmen waren omdat de garage in soest de remblokken heeft vervangen.
    Maar dat schijnt het niet te wezen. Het is namelijk niet een constant geluid. De audi monteur heeft de remmen nagelopen, oude randjes van de schijven afgeslepen, en even schoongemaakt. Hij heeft de kappen nagekeken en die zitten ook allemaal vast.
    Ik reed weg... Niet verholpen.
    Het is net of het voor vandaan komt, maar een vriend zei meteen, het komt van achter.
    Ik ben de kluts kwijt.
    Heeft iemand ervaring met dit geluid??
    Om de paar honderd meter komt er NIET constant geluid tevoorschijn en ik voel het zelfs trillen aan mijn voeten.
    Ik dacht misschien zit er achter een kap los, maar het is meer een wiel aansleep geluid denk ik.


    In ieder geval, ik hoop dat iemand iets weet.

    Groeten Branko
    Laatst gewijzigd door branko008; 28-04-09 om 19:51.

  2. #2

    Standaard

    Ik wil wel eens voor je horen / kijken.. Is ook in de buurt van Friesland, PB maar. Dit zijn juist de leuke storingen / probleempjes om op te lossen..

  3. #3

    Standaard

    He hallo,

    Ik dacht misschien is het wel iets vanuit de versnellingsbak??
    Nieuwe olie erin??

    Groeten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •