Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 329

Onderwerp: Show je A6 C5!

  1. #21

    Standaard

    Hier mijn A6 4.2 V8

    Blauw parelmoer met lak.
    Two Tone Recaro interieur.
    Navi gtoot
    Solar dak
    Enz enz........
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    ...Binnendoor is nooit om...

  2. #22
    airux's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    124
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Hier mijn audi A6 1.9TDI (115pk) van 2001 (200.000km)

    Ik ben van plan om er andere velgen onder te zetten maar vind nog niet echt mijn goesting :s
    Als ik andere velgen eronder zal steken zal ik toch de auto moeten verlagen voor een mooi resultaat of niet?
    Heb al vele gedachten gehad maar durf nooit niet echt de stap te zetten omdat ik nergens zeker over ben en overal waar ik informatie ga gaan vragen merk ik direct dat ze duidelijk alleen over geld denken en niet denken om me te helpen het juiste gedacht te vinden...

    die velgen die ik erop zou willen zetten zouden 17" zijn (omdat je nie hoger mag dan 2" meer dan orgine velg)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door airux; 26-07-09 om 23:33.

  3. #23
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Wat dacht je van 19 inch, en deze velgen voor een keuring erop leggen?

  4. #24
    airux's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    124
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Wat dacht je van 19 inch, en deze velgen voor een keuring erop leggen?
    mja dan kost het al direct heel wat meer+ zal mijn snelheidsmeter niet meer kloppen enzo...

  5. #25
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Dat laatste is echt onzin (235/35/19 bij mij zegt 80 op de teller, 78/79 op die radarbordjes langs de kant van de weg, 76/77 op de GPS).

    Enne, qua prijs scheelt een 18 of 19 inch set ook niet zo heel erg veel..


  6. #26

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Dat laatste is echt onzin (235/35/19 bij mij zegt 80 op de teller, 78/79 op die radarbordjes langs de kant van de weg, 76/77 op de GPS).

    Enne, qua prijs scheelt een 18 of 19 inch set ook niet zo heel erg veel..

    Hoi muizenissen,

    Ik heb het al meer gehoord en nu lees ik het ook bij jou.Hoe zit dat met die keuring ik heb spacers en 19 inch velgen komt de auto hier mee door de keuring of moet ik orginelen velgen er onder doen en mijn spacers er af halen?

  7. #27
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    België of Nederland..

    In NL: velgmaat maakt niet uit; als de buitenkant maar hetzelfde is (bandenmaat/afrolomtrek) en de banden niet meer dan 3cm buiten het plaatwerk uitsteken. Spacers: mag, mits je de spoorbreedte niet meer dan 3% verandert!

    A6 C5 quattro: spoorbreedte voor/achter: 1540/1569. 3% op 1540mm is 46,2mm, dus als je 2x 25mm spacers gebruikt mag het eigenlijk al niet meer (50mm totaal, da's dus netto 3,2x%). Knappe agent die het ziet, maar in principe mag je erop afgekeurd worden.

    In B: alles mag dacht ik gewoon ook, net als NL, maar moet voorzien zijn van een keuringsrapport (attest?). Anders zou iedere Belg die op 'standje Belg' rijdt ook zo van de weg geplukt worden. Mits voorzien van het nodige papierwerk moet het dus volgens mij gewoon kunnen..

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Tellerringen

    Hey hallo, ik heb die tellerringen ook besteld en thuis liggen. Was mij verteld dat je de stuurkolom-afdekking los kon schroeven en daarna kon je de glasplaat demonteren. Niet dus, de glasplaat was gelijmd. Daarna heb ik de cockpit gedemonteerd maar kon de glasplaat van de achterzijde ook niet demoteren. Heb je een tip?

    van de
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    In navolging van dit topic en andere, internationale forums, hier een draad waar je je A6 C5 kan showen!

    Post plaatjes van je eigen C5, en vertel eventuele mods erbij, zodat er voor anderen een mooi voorbeeld is te vinden, en men een idee kan opdoen van welke velgen en welke mods mooi zullen staan.

    Kickoff:

    A6 C5 Limousine, 1997, 2.8 V6 quattro tiptronic, >310.000km

    10/2008: Aanschaf. Gekocht met de verlaging er al onder.


    11+12/2008:
    - 18 inch new RS4 replica's (19x8J, ET even onbekend) met 225/40/18 Corsa 2233
    - ondergrille (€75 dingetje, in de bumper klikken)
    - LED achterlichten van In-Pro (used)






    02/2009:
    - Aluminium tellerringen + BIS-display reparatie (vervangen)



    05/2009:
    - poetsbeurt (2x)






    05+06/2009:
    - Brembo Brakemax + TRW remblokken
    - 75mm MagnaFlow Sierstukken op de uitlaat
    - 19 inch RS6 (19x8J, ET35 (dacht ik)) met 235/35/19 Yokohama S-drive




  10. #29
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Al_Bundy heeft daar de meeste kennis voor, maar in principe moet je je tellerhuis er vrij eenvoudig uit kunnen krijgen. Al Bundy had de mijne al opengemaakt vanwege de FIS repa, dus ik heb geen 1e hands ervaring, maar grof gezegd..

    Als de unit er als geheel uit is (wel oppassen voor de kabeltjes erachter) kan je een paar schroeven loshalen en dan voorzichtig de transparante cover eraf klikken (zit rondom vast geklikt).

  11. #30
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.540
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard

    @ Tony

    zie mijn eerdere bericht op pagina 1
    Stuur anders een PB, dan kan ik je verder helpen.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  12. #31

    Standaard tellerringen

    Ik heb al een nieuwe cockpit besteld, het glas was al gescheurd/gebarsten. Met de oude unit ga ik jouw werkwijze proberen, bedankt voor de tip.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Zoals gezegd kun je het gedeelte boven je stuurkolom(dat tegen het cockpitraampje aanzit) er gewoon voorzichtig uittrekken, dat zijn 2 klemmetjes. Daarna zie je 2 schroeven zitten en idd met voorzichtig bochtenwerk naar voren halen.
    Uiteindelijk zie je aan de achterzijde 2 klemmen van de aansluitingen. Die zijn voorzien van een soort weerhaak die je in moet drukken.
    De tellerunit moet aan de achterzijde los gemaakt worden, eerst de 2 dopjes eraf die voorzien zijn van torkx en daarna de rest voorzichtig losklikken. Let op dat je de metertjes zoveel mogelijk ontziet.(dit geldt ook als je de unit weer ín elkaar zet, pas op dat de wijzers er niet vast tussen komen te zitten)

    Alles bij elkaar nog geen 5 minuten werk, en ook niet moeilijk.

    Bij het monteren van de ringen doe je dat van achteruit de unit, waarbij het kan zijn dat je de ruimte héél iets ruimer moet maken. Als je lijmt, gebruik niet te veel! En bij het in elkaar zetten eerst even checken of je cockpitglas helemaal schoon is. Niets vervelender dan dat je op het laatst ineens vingerafdrukken op het glas ziet zitten. Tip...gebruik plastic handschoenen.

    Belangrijkste tip is... doe het met beleid!

  13. #32

    Standaard Hier even een update

    Zo staat ie er nu bij.......18" Old RS6...... En chromen dakrailings








  14. #33
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Mooi! Lekker laag

  15. #34

    Standaard A6 allroad 2.5 tdi Quattro

    Hallo allemaal,
    Dit is mijn eerste audi die ik a.s. Maandag mag ontvangen.
    Ik hoop nog veel aan het forum te hebben.

    groeten rené
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  16. #35
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Allereerst, welkom.. Ten tweede: meespuiten die bumpers!

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Allereerst, welkom.. Ten tweede: meespuiten die bumpers!
    jaja dank je,,,er zal nog een hoop aan mogen gebeuren als de knip het toelaat...(stukje bij beetje, dan kom je er ook)

  18. #37
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.540
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard

    Welkom en veel plezier op het Forum...
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  19. #38

    Standaard Chromen tellerringen

    Waar kan ik die crhomen tellerringen eigenlijk krijgen en hoeveel ben ik daarvoor kwijt?

    Ook ik ben aan het rondkijken om e.e.a. op te pimpen. Maar eerst wil ik dat technisch alles in goede staat is/komt...

    Toch ben ik nieuwsgierig naar het uitbreiden: Kan iemand aangeven wat het in kleur spuiten van de bumpers (voor-achter) ongeveer kost?

    Eerst simpel beginnen met chromen ondergril en tellerringen.
    Misschien op termijn een Single Frame Grill a la hier
    Iemand al deze ombouw gezien?

  20. #39
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Wat je ook doet, neem niet die SFG. Op die foto's staat het best aardig, maar vanuit vele andere hoeken is het echt geen gezicht:


    De ringen: reken op €30-40 ex montage (kan je zelf doen). Ik heb deze: http://www.mj-carstyling.net/index.p...products_id=36
    Zijn niet te dik, maar gewoon mooi. Zie m'n foto ervan.

    Bumpers: ligt aan je spuiter, en hoeveel je zelf doet. Ik kan je geen exacte prijs doorgeven, maar ga even uit van €200/stuk all in (gokje!) en €150 voor je dorpels.

    Overigens is een andere dikke mod natuurlijk de dubbele uitlaatpijp, als je die nog niet hebt.

  21. #40

    Standaard

    Ik zit even te kijken naar die singel frame grill ,maar hoe zit dat bij de motorkap word de bumper over het onderste gedeelte van de bumper gezet of zo?
    Is er hier al iemand die dit heeft uit gevoerd met duidelijke foto's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Wat je ook doet, neem niet die SFG. Op die foto's staat het best aardig, maar vanuit vele andere hoeken is het echt geen gezicht:


    De ringen: reken op €30-40 ex montage (kan je zelf doen). Ik heb deze: http://www.mj-carstyling.net/index.p...products_id=36
    Zijn niet te dik, maar gewoon mooi. Zie m'n foto ervan.

    Bumpers: ligt aan je spuiter, en hoeveel je zelf doet. Ik kan je geen exacte prijs doorgeven, maar ga even uit van €200/stuk all in (gokje!) en €150 voor je dorpels.

    Overigens is een andere dikke mod natuurlijk de dubbele uitlaatpijp, als je die nog niet hebt.

Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •