Bij deze dan!
Even een paar foto's die ik zo op de laptop tegen ben gekomen.. Heb nog meer van de foto-sessie met de oude A6 van mijn neef op de pc! Eens kijken of ik die nog kan posten als dat ding weer eens wil opstarten..
Even voor de volledigheid:
A6 2.4 V6 130kW uit 1997
Bij aankoop 16 inchjes, vervangen door 17 inch quattro / A8 velgen met Michelin PS2 225/45
Wilde ooit alle bumpers meespuiten zoals de A6 van a6-owner, maar ik vind dat de auto zo ook wat heeft, dus hou het voorlopig hierbij!
Als de originele uitlaat het een keer begeeft (rommelt al een beetje), wil ik een totale RVS uitlaat eronder en de chiptuning laten vernieuwen met evt nog wat aanpassingen.. Dat is het enige wat binnen nu en een jaar nog echt aan de auto kan veranderen..
Verder denk ik dat ik deze nog jaren ga rijden, ben echt verliefd op 'm!
^ Ben bang dat er dan aan de optische veranderingen geen eind komt.. Om 'm dan echt 'dik' te laten ogen zou je ook voor een grotere maat velgen moeten gaan.. nieuwe type ondergrill etc etc.. Ik vind m'n auto zo mooi, alleen de koplampen moeten verwisseld worden omdat ze zo mat/wazig zijn.. Dat zal 'm al een stuk mooier maken..
Klopt! het is inderdaad geen S6... heb ik ook nooit beweerd, als je mijn post ziet met de foto's schrijf ik ook dat het een 4.2 Quattro is.. hij heeft wel de emblemen, daar mag je over discussieren of je dat wel of niet mag hebben.. maar zonder gekheid, deze auto heeft echter bijna alle dingen die een S6 ook heeft, namelijk een af fabriek S6 onderstel, een S6 stuur met de mogelijkheid om te schakelen op het stuur, de breed uitgeklopte wielkasten, en verder alle opties die een S6 ook heeft. Het enige verschil is het tellerhuis, de dakreling en spiegels, het mee gespoten bumper gedeelte, het dubbele uitlaat systeem (wat bij deze wel aanwezig was, maar nu met nieuwe dempers ook zichtbaar zijn) en natuurlijk heeft deze 300 pk ipv 340 pk.
Maar wat geeft het? als je maar lol hebt :-)
Thnx!.. maar je hebt wel een beetje gelijk.. het zou mooier zijn als dat mee gespoten zou zijn.. maar ik denk niet dat ik daar nog aan toe kom.. als het een beetje mee zit verander ik in januari van baan en krijg dan een 'lease bak' en dan gaat deze eruit .. en mag de volgende eigenaar het spuit werk voor zijn rekening nemen