Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: display: verbruik tonen?

  1. #21

    Standaard Re: display: verbruik tonen?

    nog steeds het geheime knopje niet gevonden ? heeft meer als een jaar de tijd gehad...

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: display: verbruik tonen?

    en precies nog niemand die hier een antwoord op weet ik heb geen zin om men teller eruit te halen om er dan achter te komen dat er geen knopje is :P

  3. #23

    Standaard Re: display: verbruik tonen?

    De display van AIRUX is een standaard uitvoering zonder boordcomputer. Of de boordcomputer wel aanwezig is en geactiveerd moet worden middels...... is mij onbekend. Lijkt mij niet. Om het verbruik na te gaan zal dit dus op de ouderwetse manier moeten geschieden.
    Tanken en kilometers noteren........ succes verder.

    Groet,

  4. #24

    Standaard Re: display: verbruik tonen?

    De display van AIRUX is een standaard uitvoering zonder boordcomputer. Of de boordcomputer wel aanwezig is en geactiveerd moet worden middels...... is mij onbekend. Lijkt mij niet. Om het verbruik na te gaan zal dit dus op de ouderwetse manier moeten geschieden.
    Tanken en kilometers noteren........ succes verder.

    Groet,

  5. #25
    JoostAB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: display: verbruik tonen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolleken Bekijk Berichten
    Ik heb hetzelfde dashboard dat airux heeft is het nu mogelijk om door alleen de hendel te vervangen die ik hier in de shop kan kopen het verbruik en zo kan aflezen ? en dan zoals sander zegt door middel van een geheim knopje de volledig display kan zien of moet dan ook het FIS MFA LCD Scherm vervangen worden ?

    of is dit totaal niet mogelijk ? iemand die hier een antwoord op weet het zou wel leuk zijn moest ik dingen zoals verbruik kunnen aflezen op de display.
    Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben pas sinds vandaag lid.
    Volgens mij staat er bij de advertentie (als ik jouw link volg) het volgende:
    "Opmerking: U heeft voor deze inbouw ook een ander instrumentenpaneel met BIS scherm nodig."


  6. #26
    TKAUDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: display: verbruik tonen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostAB Bekijk Berichten
    Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben pas sinds vandaag lid.
    Volgens mij staat er bij de advertentie (als ik jouw link volg) het volgende:
    "Opmerking: U heeft voor deze inbouw ook een ander instrumentenpaneel met BIS scherm nodig."
    Klopt, je moet deze hendel kopen EN een instrumenten paneel met bis (verkrijgbaar bij Coen Donkers) of alleen een bis scherm, een bis scherm heeft ook een volledig beeld dus niet zoals bij ''Airux'' Dit hebben wij namelijk ook en dit zijn dus twee aparte schermen. Dus de optie van bis is dus niet voorbereid door Audi.
    Laatst gewijzigd door TKAUDI; 30-08-10 om 17:48.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •