Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Achterspeakers A6 Avant

  1. #1

    Question Achterspeakers A6 Avant

    Met ingang van deze week de trotse bezitter van een A6 Avant 2.5 TDI Quattro....
    Superveel schik van ... Exterieur supergewoon (wolf in schaapskleren), interieur van alle gemakken voorzien...
    Inclusief een NaviPlus audio/navi systeem met telematik etc....etc....

    Nu bemerkte ik dat er achterin geen geluid zat... (dus geen speakers....dacht ik)....
    Nu blijkt na het verwijderen van het roostertje dat er gewoon speakers aangesloten liggen.... Ikke in de war....

    Ben zoooooooooo benieuwd wat voor verhaal hier achter hoort....Iemand???????????????

  2. #2
    jpr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    24
    Kudos
    0

    Standaard

    Nog gefeliciteerd met je A6.

    Balance regeling in je Navi al gekontroleerd?
    Laatst gewijzigd door jpr; 20-09-09 om 22:16.
    Vandaag: Audi Q5 2.0 TDI 170 pk Quattro DSG Bj:2009

    Gisteren: Audi A6 Sedan 1.9 TDI 110 pk Automaat Bj:1997 model 1998 Type C5 Running: 347.000 and still counting!!

    Eergisteren: Audi A4 Avant 1.8 125 pk 5-bak Bj:1997 Type B5

  3. #3

    Standaard bedankt

    Bedankt voor je felicitatie en tip, maar Balans en Fader zijn gecontroleerd....

  4. #4
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Heb je bose-audiosysteem? Bekabeling van voor tot achter gecontroleerd? Doet de bose-sub het?

  5. #5

    Standaard

    misschien bij de radio ombouw de softcode verkeerd ingesteld ofzo?

    bij bepaalde softcodering van de audio werken de achterspeakers en/of de externe antenne niet.

    als je een actieve achterspeakerset hebt, kan het ook nog een zekering/voedings probleem zijn.
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Heb je bose-audiosysteem? Bekabeling van voor tot achter gecontroleerd? Doet de bose-sub het?
    Nee...geen Bose Systeem...volgens de dealer...
    Vandaag maar es langs geweest....komt niet echt een bevredigend antwoord uit.... het zou niet aan de codering liggen... dus is de conclusie maar dat de versterker kapot is en der dus geen geluid uit de achterspeakers komt... (en wel voor???)...

    Ik hoop maar eens een andere expert te vinden die er meer plezier en verstand van heeft als de Audi Dealer zelf......

    Iemand tips?

  7. #7

    Standaard

    Nogmaals de vraag of de subwoofer het wel doet? Heb laatst mijn Naviplus los gehad om USB-Bluetooth-adapter aan te sluiten. Om jouw vraag te beantwoorden inzake geen geluid uit de achter speakers en wel voor:

    Achter (plus subwoofer) wordt (bij mij) via line-out aangestuurd naar aparte versterker;
    Voor gaat rechtstreeeks via de radio.

    Bij 'Achter' bedoel je neem ik aan de luidsprekers in de achterdeuren?

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •