Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 67 van de 67

Onderwerp: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

  1. #61

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    Ha, Carlos. ik heb het even nagekeken. Maar zon setje compleet is voor een S6 niet te krijgen. Maargoed, aangezien je al twee draagarmen vervangen hebt is het ook waarschijnlijk niet meer voordeliger, dan gewoon de hele ophanging los te bestellen. Als je er echt wat geld voor over hebt, en je wil wat meer zekerheid kan je natuurlijk alle draagarmen vervangen. De rubber bussen die in sommige draagarmen zitten zijn ook los te bestellen. Vaak zijn de kogels wat makkelijker op speling te controleren. Helemaal als ze eenmaal gedemonteerd zijn.

    Ik heb het ook nog steeds, maar kan nergens speling op vinden. Heel soms hoor ik ook een soort tik als ik een hobbel neem. Maar ik kan niets vinden waar ook maar een beetje speling op zit wat het zou kunnen veroorzaken. Misschien zit het geluid wel in de demper? Zonde als dat zo is, en je hebt net voor honderden euro's de hele ophanging gedaan..

    Succes!

  2. #62

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BastiaanS2 Bekijk Berichten
    Ha, Carlos. ik heb het even nagekeken. Maar zon setje compleet is voor een S6 niet te krijgen. Maargoed, aangezien je al twee draagarmen vervangen hebt is het ook waarschijnlijk niet meer voordeliger, dan gewoon de hele ophanging los te bestellen. Als je er echt wat geld voor over hebt, en je wil wat meer zekerheid kan je natuurlijk alle draagarmen vervangen. De rubber bussen die in sommige draagarmen zitten zijn ook los te bestellen. Vaak zijn de kogels wat makkelijker op speling te controleren. Helemaal als ze eenmaal gedemonteerd zijn.

    Ik heb het ook nog steeds, maar kan nergens speling op vinden. Heel soms hoor ik ook een soort tik als ik een hobbel neem. Maar ik kan niets vinden waar ook maar een beetje speling op zit wat het zou kunnen veroorzaken. Misschien zit het geluid wel in de demper? Zonde als dat zo is, en je hebt net voor honderden euro's de hele ophanging gedaan..

    Succes!
    Ja dat klopt, maar het is echt zo vreemd dat echt goede monteurs, want dat zijn deze personen die er naar kijken stuk voor stuk, het ook niet kunnen vinden wat nou het probleem is.

    Je hoort volgende week meer!

  3. #63

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    Tja, toch blijft het lastig om met gemonteerde ophanging (zeker deze) te voelen waar speling op zit.

  4. #64
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carlosvr6 Bekijk Berichten
    ..........Je hoort volgende week meer!
    Opgelost?
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  5. #65

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    bij mij wel, had het in een ander forum al eens naar voren gebracht. een goede methode is om een ringsleutel om de vaste moer bij de diverse fuseekogels te doen, en die te bewegen. Dan komt speling op die kogel vaak makkelijk zichtbaar naar voren..


  6. #66

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    Hallo allemaal
    ET 43 past niet op een s6 bj 2002(komt tegen de remklauw)
    Moet zijn ET35 of minder.
    Ik heb nu zelf org rs6 wintervelgen (7.5/18 et 20)
    Zeer mooie velg (etka velg nr3)
    Koop mooit een rs6 velg uit china !!!!!!!!!!!!!!!
    Na 10x goed optrekken zijn ze krom..
    Uit italy zijn beter.
    Maar ga voor orginale velgen ,wel duur maar veeeeeeel sterker.
    mvg paul
    audi rs2 is cool

  7. #67

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: S6 quattro wringt met een bocht... verkeerde ET waarde? of hoort dit zo?

    ik lees net je bericht en nou vroeg ik me af of dat met die asnaaf is gelukt.
    Ik kom bij de audi daeler vandaan om dat de monteur van het uitlijn bedrijf zei je achteras is krom of de asnaaf.
    nou zegt audi dat die niet bestaat en dat het alleen een achteras is.

  8. Ad
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •