Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 1.8 motor in elkaargedraaid

  1. #1

    Angry 1.8 motor in elkaargedraaid

    Goeden avond Ik ben hier nieuw en heb een A6 1.8 2003.

    Nu is deze week de motor in elkaar gedraaid ,volgens de garage door teveel korte ritjes waardoor er een filter in carter? voor 75% dicht zat en de kanalen naar de nokkenas zitten ook behoorlijk dicht ,waardoor er te kort ogf geen smering is daar.
    Hij vertelde dat dat wel vaker voorkwam en er later een modificatie van de fabriek is doorgevoord,ander filter en grotere kanalen.
    Nu heb ik er geen verstand van dus kunnen ze me van alles wijsmaken!
    Weet iemand of en wanner die modificatie er is geweest??
    Kan je nu nug wat verhalen bij audi ,of is dat onbegonnen werk??

    het gaat 4-5000,= kosten.
    We hebben de auto bijna 3 jaar.

    Vast bedankt voor de reactie's
    met vriendelijke groet Dirk
    Laatst gewijzigd door tom; 09-04-10 om 22:30.

  2. #2

    Standaard Re: 1.8 motor in elkaargedraaid

    gecondoleerd. Ik leef mee.
    Audi und BBS sonst nix!

  3. #3

    Standaard Re: 1.8 motor in elkaargedraaid

    Dat is in EL*A te achterhalen of die ook voor jouw auto geldt maar of je er iets mee opschiet denk ik niet. Ik denk dat je eens op zoek moet gaan naar een andere motor, dat zal goedkoper zijn dan deze laten reviseren.
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  4. #4

    Standaard Re: 1.8 motor in elkaargedraaid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_rs Bekijk Berichten
    Dat is in EL*A te achterhalen of die ook voor jouw auto geldt maar of je er iets mee opschiet denk ik niet. Ik denk dat je eens op zoek moet gaan naar een andere motor, dat zal goedkoper zijn dan deze laten reviseren.
    Met een andere motor zeker weer de zelfde problemen,nee bedankt je weet niet wat je koopt.

  5. #5
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8 motor in elkaargedraaid

    waarschijnlijk een verstopte oliezeef. Neem eens contact op met coen donkers die heeft misschien nog een nieuwe of goed gebruikte motor liggen.
    Audi A2 1.4 aua


  6. #6

    Standaard Re: 1.8 motor in elkaargedraaid

    Dat is pas echt goed balen zeg! Hoop dat ie snel weer gemaakt is.

    Coen Donkers is inderdaad een betrouwbaar adres, dus dan weet je zeker dat je iets goeds hebt.
    Je kunt inderdaad proberen of je bij Audi nog iets kunt verhalen, gezien het bouwjaar zal dat wel wat lastiger worden (spreek uit ervaring). Als je auto echter wel dealer onderhouden is en altijd netjes op tijd, dan is het wel de moeite waard om te proberen of Audi nog wat voor je wil betekenen.

    Snelste oplossing is vervangen bij Coen Donkers.

  7. #7

    Standaard Re: 1.8 motor in elkaargedraaid

    de bedragen die je noemt zijn wat overdreven. voor de helft moet er toch wel een ander blokkie inzitten..

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •