Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Sleutel synchroniseren (opgelost)

  1. #1
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Sleutel synchroniseren (opgelost)

    Ik heb vandaag van de reserve sleutel de battery vervangen.
    Na dit gedaan te hebben ,kon ik de deur nog niet met de afstand bediening openen.

    Heb daarna hier even gezocht en vond een topic van 2007 waar in het volgende stond:

    Je steekt de tweede sleutel in de contact en zet daarmee het contact op stand 1(alle lichtjes zie je dan branden)

    Je steekt de klapsleutel aan de bestuurders kant in de portierslot en draait eraan net alsof je de deur wilt openen. Je houdt hem dan vast en tegelijkertijd druk je een paar keer op de knoppen van je afstandbediening. In praktijk gaat dit soms niet in 1 keer dus moet je het waarschijnlijk een paar keer herhalen
    .

    Dat heb ik gedaan en toen kon ik met de tweede sleutel de auto openen en sluiten.

    Maar met de eerste sleutel kon ik opeens niets meer Die werkte dus niet meer.

    Daarna weer het zelfde gedaan, 2de sleutel in contact enz enz.

    Probleem is nu dat beiden sleutels niets meer doen.Kan niets meer op afstand doen


    Weet iemand hoe ik dit alsnog voor elkaar kan krijgen? Desnoods met VAG-COM. Heb dus twee sleutels met afstand bediening. Verder niets meer.
    Laatst gewijzigd door seninha; 28-06-10 om 09:52.
    Yes....Eindelijk een Audi :-)

  2. #2
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Sleutel synchoniseren

    Voor m'n A4 stond de hele procedure in het instructie boekje...........
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  3. #3
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Sleutel synchoniseren

    Ik heb het Owner's manual (kon geen Nederlands versie krijgen) voor me,en kan niets hier over vinden.
    Wel staat er info omtrent het wisselen van een battery maar verder niets over synchroniseren van sleutels.

    UPDATE:

    Had al via google naar een antwoord gezocht,en heb daardoor meerdere manieren geprobeerd,maar eindelijk iets gevonden wat werkt.

    Moet namelijk elke sleutel als het ware een nummer geven,en hoe dat te doen heb ik gevonden bij Audipages.com. Lees HIER wat je moet doen (voor het geval iemand anders met het zelfde probleem zit)
    Laatst gewijzigd door seninha; 25-06-10 om 21:05.
    Yes....Eindelijk een Audi :-)

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Sleutel synchoniseren OPGELOST

    Vertrouwen op externe links, niet erg handig. Wellicht even copy + paste?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Sleutel synchoniseren OPGELOST

    Als dat mogelijk was geweest had ik het zeker gedaan,maar dat was dus niet het geval
    Yes....Eindelijk een Audi :-)


  6. #6
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard re: Sleutel synchroniseren (opgelost)

    sleutel in het contact stoppen...... dashboard lampjes aan .... paar keer open en dicht drukken en klaar is kees..!!
    Laatst gewijzigd door Audifreakje; 20-07-10 om 14:18.
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  7. #7
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Sleutel synchroniseren (opgelost)

    Dat werkt dus niet als je meer dan 1 sleutel heb.Tenminste niet in mijn geval.

    Ik moet duidelijk aangeven of het sleutel 1 of sleutel 2 ingesteld wil hebben.
    Sleutel 1: Open knop 1x drukken

    Sleutel 2: Open knop 2x drukken
    Yes....Eindelijk een Audi :-)

  8. Ad
  9. #8
    Hansyii
    Guest

    Standaard re: Sleutel synchroniseren (opgelost)

    Hier het bewuste artikel:

    NB zal ze later uploaden, uploaden mislukt (in een andere reactie dit ook gelezen)

  10. #9
    JaccoS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    53
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Sleutel synchroniseren (opgelost)

    Wat ik ook probeer, het lukt mij niet bij de Audi TT (MkI - 2000). Met 2e sleutel kon ik nooit remote de deuren of achterklep openen. Ik wil dat wel kunnen. Nieuwe batterijtjes geplaatst en alle mogelijke stappenplannen doorlopen. Met motor aan of uit, deuren vergrendeld en -ontgrendeld. 1x en meer keren geopend, wel en niet in het portierslot. 6 seconden wachten, 60 seconden wachten en heel veel combinaties van genoemde variabelen. Hij geeft geen kik.
    Ook geprobeerd te "resetten" door met de sleutel die wel remote werkt van buiten 5x op openen te drukken en dan na 6 seconden 1x (ook weer op alle mogelijk manieren), en dat verandert ook niets. Was bang dat die het daarna misschien ook niets meer zou doen, maar ook dat veranderde gelukkig niet.

    Wat is hier nu aan de hand?

    Kan het zijn dat de sleutel niet origineel bij deze auto hoort en daardoor dus nooit gesynchroniseerd kan worden? Of is de sleutel dan gewoon kapot? In het laatste geval, kan ik het printplaatje los bestellen? Zou dat het proberen waard zijn?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •