Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: rode ledverlichting van alle schakelaars blijft continu branden (audi a6 quattro avant 2002)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard rode ledverlichting van alle schakelaars blijft continu branden (audi a6 quattro avant 2002)

    Bij onze A6 avant uit 2002 blijven alle rode ledlampjes van alle schakelaars continu branden. Volgens mij moeten deze lampjes alleen branden als de dimlichten ook ingeschakeld zijn, maar bij ons gaan ze nooit uit, zelfs niet als de sleuten uit het contact is en de auto op slot. Ik heb al geprobeerd of dit met een zekering te maken heeft, maar ik heb ze er allemaal uit gehad en de lampjes zijn niet uitgegaan. Tijdens het onderzoek heb ik een keer kortsluiting gemaakt en toen waren ze wel uit. Ik heb vervolgens een zekering vervangen en de lampjes bleven uit. Echter enige tijd later (weet niet precies hoelang) zijn ze toch weer spontaan gaan branden.??? De auto is niet van zijn plek geweest.
    De zekering die stuk was heb ik weer verwijderd maar zonder enig effect. De auto is ook al uitgelezen, maar daar kwam niets uit.
    Heeft iemand een idee wat dit nog zou kunnen zijn?

  2. #2

    Standaard Re: rode ledverlichting van alle schakelaars blijft continu branden (audi a6 quattro avant 2002)

    al een keer gekeken met de deurendicht? raam open? in het donker?
    gr
    ron

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.860
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: rode ledverlichting van alle schakelaars blijft continu branden (audi a6 quattro avant 2002)

    Welkom. Verplaatst naar het A6 C5-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •