Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Luchtvering vervangen door verlagingsset

  1. #1

    Standaard Luchtvering vervangen door verlagingsset

    Hi,

    Is het mogelijk om een luchtvering systeem onder een A6 avant te verwijderen en er een verlagingsset onder te monteren?
    Heeft iemand hier ervaring mee of weet je iemand die er meer over weet?

    De schokbrekers zijn lek en die zijn 600 euro per stuk bij de dealer. Ik denk dat een complete verlagingsset rondom niet veel duurder zal zijn.

  2. #2

    Standaard Re: Luchtvering vervangen door verlagingsset

    Bij de RS6 werd dit vaker gedaan (KW Variant 2, of een Bilstein setje). Kosten voor een degelijke (schroef-)set zijn zo'n 1000-1600 rondom, ex montage.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3

    Standaard Re: Luchtvering vervangen door verlagingsset

    hi dankje voor je reply, alleen heb ik begrepen dat de RS6 geen luchtvering had. de ophanging is anders met luchtvering achter omdat je geen veer schotels hebt.
    Dus het moet echt omgebouwd worden. ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee had.
    Laatst gewijzigd door StevenS6; 24-05-13 om 08:41.

  4. #4

    Standaard Re: Luchtvering vervangen door verlagingsset

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenS6 Bekijk Berichten
    hi dankje voor je reply, alleen heb ik begrepen dat de RS6 geen luchtvering had. de ophanging is anders met luchtvering achter omdat je geen veer schotels hebt.
    Dus het moet echt omgebouwd worden. ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee had.
    Klopt, de RS6 had DRC, volgens mij met magnetische dempers, al kan ik me daar (ook ) in vergissen.

    De uiteindelijke ophanging zal volgens mij wel hetzelfde zijn. Ik neem aan dat je nu een allroad hebt? Airride (want dat is 't) op een C5 non-allroad is echt zeer zeldzaam..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •