Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: ACC niet beschikbaar (Adaptive Cruise Control)

  1. #1

    Standaard ACC niet beschikbaar (Adaptive Cruise Control)

    Goedemorgen,

    Sinds een maand krijg ik de melding dat de ACC (Adaptive cruise control) niet beschikbaar is als ik deze wil aanzetten. Het nare is nu ook dat de gewone cruise control niet werkt in de Auto. Het is een Audi A6 3.0 TDI uit 2010.

    Na het uitlezen kwam deze melding naar voren vorige maand:

    02002 - Heater for Distance Regulation Sensor (Z47)

    009 - Open or Short to Ground - intermittent.

    Nu is de radar kop al uitgewisseld, maar het probleem blijft bestaan. "Audi Dealer" heeft er een halve dag naar gezocht, dacht een kabel breuk maar vooralsnog is het niet te vinden.

    Iemand tips/suggesties?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2019
    Leeftijd
    53
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: ACC niet beschikbaar (Adaptive Cruise Control)

    Ik heb hetzelfde met een Q5 en moet hem nog laten uitlezen, melding is ACC niet beschikbaar in de display, of doe ik iets verkeerds ? Mischien in ander menu of zo.
    Ik heb de Auto nog maar net , Q5 met ABT Pakket en 3.2 ltr V6, ben er heel blij mee.
    Rijdt als een Malle !Maar ACC moet wel werken voor de lange stukken.
    Dus Tips op bovenstaande worden geaprecieerd !

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: ACC niet beschikbaar (Adaptive Cruise Control)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PRT Bekijk Berichten
    Ik heb hetzelfde met een Q5 en moet hem nog laten uitlezen, melding is ACC niet beschikbaar in de display, of doe ik iets verkeerds ? Mischien in ander menu of zo.
    Ik heb de Auto nog maar net , Q5 met ABT Pakket en 3.2 ltr V6, ben er heel blij mee.
    Rijdt als een Malle !Maar ACC moet wel werken voor de lange stukken.
    Dus Tips op bovenstaande worden geaprecieerd !
    Klinkt bij jou dat je ACC oog opnieuw laten kalibreren vanwege plaatsen van ABT pakekt. Maar dat is maar een gok, het beste sowieso laten uitlezen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2019
    Leeftijd
    53
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: ACC niet beschikbaar (Adaptive Cruise Control)

    Het werkte en het ABT Pakket zat er voor die tijd al op, het bleek idd een Calibratie Job te zijn en nu het werkt weer goed.
    Tis een superhandig systeem en ga ermee aan de gang, tis wel een apart gevoel om het over te laten aan het Systeem maar het werkt helemaal top !

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: ACC niet beschikbaar (Adaptive Cruise Control)

    Dit is de heater die het niet meer doet. Deze is nodig bij sneeuw en ijs. Dit is uit te schakelen via VAGCOM.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •