Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Ervaringen Dunlop Sport Maxx RT 2

  1. #1

    Standaard Ervaringen Dunlop Sport Maxx RT 2

    Heeft iemand ervaring met Dunlop Sport Maxx RT 2 banden (255/40/19)? Ik ben voornemens deze op mijn auto te laten leggen, momenteel zitten er Hankook ventus s1 evo k117 op en hier ben ik niet tevreden over, geen grip als enorme slijtage. Ik moet de set na nog geen 20.000 km vervangen. Op mijn a4 had ik conti's liggen, opzich prima, maar lees wisselende verhalen over de sportcontact6

  2. #2

    Standaard Re: Ervaringen Dunlop Sport Maxx RT 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerdroelofs Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met Dunlop Sport Maxx RT 2 banden (255/40/19)? Ik ben voornemens deze op mijn auto te laten leggen, momenteel zitten er Hankook ventus s1 evo k117 op en hier ben ik niet tevreden over, geen grip als enorme slijtage. Ik moet de set na nog geen 20.000 km vervangen. Op mijn a4 had ik conti's liggen, opzich prima, maar lees wisselende verhalen over de sportcontact6
    Ha Sjoerd,

    Met de Dunlop Sport Maxx heb ik goede ervaring (ook 19"), prima band! Goed contact, weinig decibel en grote kanalen voor waterafvoer. Ikzelf rij Goodyear F1 Eagle, deze doet het naar mijn idee qua slijtage nog ietjes beter dan de Dunlop Sport Maxx, maar ontloopt elkaar niet veel. Dat in verhouding tot Conti's en Michelin's, tja deze zijn leuk om mee te sporten misschien, maar niet voor mij, die slijten echt retehard.

    Kleine tip: Let ook goed op je bandenspanning, daar heeft de gemiddelde garage voor 19" weinig verstand van...
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 103kW 2008
    Audi A6 Avant 1.9 TDI 96kW 2004
    Audi 100 S4 Avant 2.2 Quattro 1992

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •