Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

  1. #1

    Standaard Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

    Gisteren heb ik mijn navi dvd player willen reinigen, tijdens het uitbouwen heb ik kabels kapot getrokken uit de stekkers. Het gaat om de 3 kabels die in een 8 pin stekker zijn verwerkt bruin, rood en paars/groen. Waar moeten deze terug hebben waarschijnlijk verkeerd aangesloten waardoor zekering klapte. Alleen het hele mmi systeem en verlichting van de mmi knoppen werken niet meer. Weet iemand de volgorde van de kabels. Bedankt alvast. Audi a6 avant 2005

  2. #2
    walram's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    291
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

    Als het straks droog is wil ik wel even kijken naar de stekker.
    A6 Avant 2.7 TDI Quattro Tiptronic Hartog Tuned, verkocht - A6 Avant 3.0 Biturbo TDI Quattro JD Engineering

  3. #3

    Standaard re: Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

    Dat zou ik erg waarderen, kan het echt nergens gevonden krijgen en aangezien mijn mmi nog werkte voordat ik de dvd reader eruit haalde zou het dat moeten zijn. Ik wacht je reactie af bedankt alvast. Gr patrick

  4. #4
    walram's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    291
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

    A6 Avant 2.7 TDI Quattro Tiptronic Hartog Tuned, verkocht - A6 Avant 3.0 Biturbo TDI Quattro JD Engineering

  5. #5

    Standaard re: Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

    Bedankt hij doet t weer!!! Gelukkig lag het daaraan echt hartstikke bedankt. Ongelofelijk dat het daaraan kan liggen dat heel het systeem dan niet meer werkt zeg. Wat een opluchting, thanks.!!!
    Laatst gewijzigd door Patricka6avant; 20-10-17 om 17:42.


  6. #6
    walram's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    291
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Stekker navi dvd player stuk getrokken, nu werkt hele mmi systeem niet

    Graag gedaan! gelukkig is er niks kapot gegaan. Het hele mmi systeem zit op een glasvezelring. Als er ergens in de ring een onderbreking zit werkt niks meer.
    A6 Avant 2.7 TDI Quattro Tiptronic Hartog Tuned, verkocht - A6 Avant 3.0 Biturbo TDI Quattro JD Engineering

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •