Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Elektronische storing instrumentenpaneel en startonderbreker

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    37
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Elektronische storing instrumentenpaneel en startonderbreker

    Beste Forumleden,

    Ik heb een elektronisch probleem waar niet helemaal duidelijk wat de oorzaak is.

    Een paar weken geleden merkte ik dat de accu het begaf door de kou. Toen de auto overgestard en een paar dagen stond ik weer stil.

    Toen ik wou overstarten merkte ik dat het hele dashboard niet oplichtte, en de auto de sleutel niet herkende, ook wou de startonderbreker niet ontgrendelen, stuurslot werd wel ontgrendeld.

    Uiteindelijk heb ik hem naar de dealer gebracht, ik zou helaas pas na 3 weken aan de beurt zijn. Ik heb verteld dat ik hem zou laten slepen naar een andere garage. Ze belden later in de middag naar mij dat de auto opeens weer werkte toen ze de auto aan het nameten waren en ik eerst eens een nieuwe accu moest proberen. Ik heb toen zelf een nieuwe accu er in gezet en gehoopt dat het opgelost zou zijn. Helaas de volgende morgen kreeg ik hem weer niet gestart.

    Toen de auto laten slepen naar een andere Audi garage. Deze hebben een stekker van het dashboard losgetrokken en toen werkte alles weer. Garage geeft aan dat de gateway kapot kan zijn, maar dit weten ze niet zeker.

    Iemand een idee wat dit kan zijn.

    Is het daarnaast belangrijk dat er een originele Audi accu in de auto zit? Aangezien deze accu van de Heuts niet ingelezen kon worden.

    auto is een audi a6 uit 2004 3.2fsi

    Ik hoor het graag, alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door alibabba; 27-02-18 om 22:00.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektronische storing instrumentenpaneel en startonderbreker

    Verplaatst naar het C6-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •