Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Temperatuurmeter geeft vreemde waarde aan, richtingaanwijzers werken omgekeerd

  1. #1

    Standaard Temperatuurmeter geeft vreemde waarde aan, richtingaanwijzers werken omgekeerd

    Hey iedereen,
    sinds enkele dagen begint mijn elektronica raar te doen.
    Als ik de wagen de laatste dagen start verschijnt er op de thermometer een temperatuur die absoluut niet kan.Zo stond er vanmorgen bvb -29,5 °C ,iets te koud lijkt mij,na een tiental seconden begint de thermometer zich richting normale waarden te begeven.Dit heb ik al enkele malen voorgehad maar is voor mij geen groot probleem.
    Wat echter wel een probleem was gisteren, was toen ik mijn richtingaanwijzer in de linkse stand plaatste de rechter richtingaanwijzer werkte en vice versa.Vrij gevaarlijk lijkt me.
    Na de wagen te hebben herstart bleek het probleem verdwenen te zijn.
    Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt met de garage maar dit gaat nog een tweetal weken duren.
    Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
    De wagen is ondertussen 12 jaar en er staan 267000km op de teller.

  2. #2
    SjaakV6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    196
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Temperatuurmeter geeft vreemde waarde aan, richtingaanwijzers werken omgekeerd

    Voor de temperatuur kan je de sensor achter je grill even los halen en met contactspray (of WD40) inspuiten, dan werkt het weer perfect!
    2017 Audi A3 1.5 Limousine S-Line

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2019
    Leeftijd
    29
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Temperatuurmeter geeft vreemde waarde aan, richtingaanwijzers werken omgekeerd

    Het lijkt op iets van een massa storing, misschien kun je kijken of er op de massa van de accu of aan de carrosserie corrosie zit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •