Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Achterklep elektrisch sluiten, welke manier?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    56
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Achterklep elektrisch sluiten, welke manier?

    sinds kort en s6 gekocht, maar ik zit een beetje met de achterklep.
    er zijn 3 mogelijkheden om de klep te openen
    1 via het knopje in de bestuurders portier
    2 via de afstandbediening
    3 via de schakelaar in de handgreep van de achterklep

    maar er is maar 1 manier om hem te sluiten, en dat is door de schakelaar in de achterklep 2 seconden vast te houden.
    ( hoort dit niet gewoon een klikje te zijn ipv 2 seconden? ) nu is dat erg lastig als je niet al te groot bent, als de klep open staat kun je er niet zo heel makkelijk bij.

    is het normaal niet dat de het knopje dat in de achterklep zit als hij open staat dat je daar de klep mee dicht laat gaan?
    en als je als de klep open staat die met de knop op de sleutel weer dicht gaat?
    zo ook voor het knopje in de portier

    ik hoop dat iemand mij hierover antwoorden kan geven gr

  2. #2
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterklep elektrisch sluiten, welke manier?

    Sjef, het werkt inderdaad zoals jij beschrijft, open kan op drie manieren dicht alleen met de knop in de klep. Deze hoort wel anders te werken als zoals jij het beschrijft, indrukken zou voldoende moeten zijn..

    Wat wel kan er kan een module door @Leon ingebouwd worden waardoor je de klep kan sluiten met de knop van de AB vraag hem anders naar de mogelijkheden. (kosten liggen rond de 300 euro als ik het goed heb maar dat was alweer enige tijd terug)
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    56
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Achterklep elektrisch sluiten, welke manier?

    ik denk dat dan de electronica niet meer klopt van de schakelaar in de achterklep.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Sjef, het werkt inderdaad zoals jij beschrijft, open kan op drie manieren dicht alleen met de knop in de klep. Deze hoort wel anders te werken als zoals jij het beschrijft, indrukken zou voldoende moeten zijn..

    Wat wel kan er kan een module door @Leon ingebouwd worden waardoor je de klep kan sluiten met de knop van de AB vraag hem anders naar de mogelijkheden. (kosten liggen rond de 300 euro als ik het goed heb maar dat was alweer enige tijd terug)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •