Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Stuurwiel van S5 2010 monteren

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Stuurwiel van S5 2010 monteren

    In mijn Audi 4f C6 uit 2005 heb een s-line interieur alleen geen s-line stuur. Nu heb ik een s-line stuur gekocht van een 2010 s5 en blijkt het stekkertje nou net even anders te zijn. Het oude stekkertje is geel/groen en die nieuwe geel/paars, de aansluitingen zitten allemaal op dezelfde plek echter de uitsparingen/lipjes niet. Kan ik dit laten omzetten ergens en zijn alle aansluitingen dan hetzelfde? Het lijkt me niet verstandig om de lipjes weg te slijpen en de stekker passend te maken omdat het toch een veiligheidsonderdeel is. Alvast bedankt Jasper
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Repsay85; 30-06-19 om 12:38.

  2. #2
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Stuurwiel van S5 2010 monteren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Repsay85 Bekijk Berichten
    In mijn Audi 4f C6 uit 2005 heb een s-line interieur alleen geen s-line stuur. Nu heb ik een s-line stuur gekocht van een 2010 s5 en blijkt het stekkertje nou net even anders te zijn. Het oude stekkertje is geel/groen en die nieuwe geel/paars, de aansluitingen zitten allemaal op dezelfde plek echter de uitsparingen/lipjes niet. Kan ik dit laten omzetten ergens en zijn alle aansluitingen dan hetzelfde? Het lijkt me niet verstandig om de lipjes weg te slijpen en de stekker passend te maken omdat het toch een veiligheidsonderdeel is. Alvast bedankt Jasper
    kunt toch de goede stekker om zetten? 2x stekker airbag loshalen en aarde en de goede weer aansluiten of miss past de complete airbag van de oude in het nieuwe stuur

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •