Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Linker achter richtingaanwijzer stopt er soms mee

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Leeftijd
    59
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Linker achter richtingaanwijzer stopt er soms mee

    Ik het een Audi a6 1.9 TDI van 2006, 233000 km op de teller.
    Sinds kort heb ik het volgende voor. Als ik een tijdje aan het rijden ben..5 km bv en ik wil aangeven dat ik naar links rij begint mijn lampje op het dashboard snel te knipperen. Als ik dan motor laat draaien en even ga kijken blijkt mijn linker achter pinklicht niet te werken. Als ik mijn motor stop en terug opstart werkt alles weer normaal tot het volgende voorval. Soms rij ik een korte afstand en werkt alles normaal.
    Ik heb mijn linker achter achter licht in totaal, dus de hele doos er al uit gehad en het lampje nagekeken, maar daar is alles mee ok.
    Maar mijn vermoeden is dat het lampje zeker het probleem niet is.Ik las hier over ev een rekais...of weten jullie een andere oplossing.
    alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door Audideepsea; 31-08-19 om 08:32.

  2. #2
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Linker achter richtingaanwijzer stopt er soms mee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audideepsea Bekijk Berichten
    Ik het een Audi a6 1.9 TDI van 2006, 233000 km op de teller.
    Sinds kort heb ik het volgende voor. Als ik een tijdje aan het rijden ben..5 km bv en ik wil aangeven dat ik naar links rij begint mijn lampje op het dashboard snel te knipperen. Als ik dan motor laat draaien en even ga kijken blijkt mijn linker achter pinklicht niet te werken. Als ik mijn motor stop en terug opstart werkt alles weer normaal tot het volgende voorval. Soms rij ik een korte afstand en werkt alles normaal.
    Ik heb mijn linker achter achter licht in totaal, dus de hele doos er al uit gehad en het lampje nagekeken, maar daar is alles mee ok.
    Maar mijn vermoeden is dat het lampje zeker het probleem niet is.Ik las hier over ev een rekais...of weten jullie een andere oplossing.
    alvast bedankt.
    Bij mijn TT had ik een soortgelijke klacht.
    Eerst het relais vervangen (die tussen de luchtrooster / alarmlicht schakelaar), maar klacht bleef en het bleek aan de schakelaar zelf te liggen.
    Deze is vervangen en toen was de klacht weg.
    ***** De Grote Boze Wolf *****

  3. #3
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.368
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Linker achter richtingaanwijzer stopt er soms mee

    Een lampje kan een breuk hebben en toch soms werken-branden, dus beter een nieuw lampje monteren.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •