Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100

  1. #1

    Standaard 07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100

    Gentleman,

    Het begon met de taal op de mmi : bleek nog oude software te draaien (inmiddels 5570)
    2e constatering : het menu van de luchtvering ontbreekt in de mmi (niet zeker of dat er altijd in staat ?!) Bij CAR iig niet zichtbaar.

    Hidden menu proberen op te roepen : niets.
    ok, VCDS eraan en in 07 het hidden menu aanvinken.

    Tja... en toen dus deze melding : 07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100
    Dit is niet de enige, er zijn er meer. Helaas staat de 8 nu bij de spuiter, dus ik kan niet even een verse lijst uit vcds posten.

    De vraag is dus :
    waarom zijn er diverse modules die ik niet kan bereiken ?

    Ja, het is een al wat oudere china-kloon-kabel die al meer dan 7 jaar prima dienst heeft gedaan op de A6-en.

    Onderliggende vraag : is het waar dat china-klonen niet in alle modules kunnen komen ?

    Ik hoor graag jullie deskundige mening, antwoorden en suggesties.

  2. #2

    Standaard Re: 07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100

    Dat kan heel goed. Spreek uit ervaring. Had met een originele kabel ineens 10 modules meer. Tevens kon ik met de kloon wel fouten uitlezen bij diverse modules maar met bijvoorbeeld andere deelmenu opties (bijv measures blocks) helemaal niets.

    gelijk de bagger eruit en origineel. Wat een verademing.
    Laatst gewijzigd door Vintiem; 02-10-19 om 20:02.

  3. #3
    Unruled's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2017
    Leeftijd
    36
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: 07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100

    Heb je toevallig in hidden menu geprobeerd het opstartscherm op S6 te zetten? Dat had ik gedaan, en tot mijn grote verbazing had de auto plotseling ook Audi Drive Select in plaats van luchtvering. Toch maar weer terug gewisseld. Doet dus sowieso meer dan alleen het startscherm aanpassen...

    Verder kunnen die China dingen in veel gevallen inderdaad net iets minder, maar kosten ook flink wat minder natuurlijk. Een echte VCDS heb je nu ook wel voor rond de 250 euro, toch een aanrader.
    Laatst gewijzigd door Unruled; 03-10-19 om 08:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •