Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: MMI geeft geen geluid

  1. #1

    Standaard MMI geeft geen geluid

    Hallo audi liefhebbers


    Ik heb een probleem met mijn mmi systeem
    Ik heb sinds kort een Audi a6 3.0 tdi uit 2006 en jongens jongens wat een fijne auto , maar helaas heb ik er nu een probleem mee

    Mijn navigatie alles werkt alleen zowel bij de radio navigatie of cd komt er geen geluid uit laatst reed ik terug vanaf mijn werk in eens een hoop gekraak en 10 minuten later ja hoor er kwam een goed stuk muziek uit im helemaal bljj de hele dag er vam genoten en toen kwam het de volgende ochtend start de auto en ja hoor weer geen geluid.. als je hem in de achteruit zet piept die wel gewoon dus het geluid werkt wel , wie kan mij helpen ik ben helemaal niet technisch dus ben echt op zoek naar hulp
    Laatst gewijzigd door tom; 29-09-19 om 19:50.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI geeft geen geluid

    Nietszeggende topictitel 'Hulp gezocht' aangepast, overbodige vette tekst verwijderd.

    Als je de zoekfunctie gebruikt, kom je bij deze klacht uit bij een defecte versterker.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI geeft geen geluid

    Avant?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •