Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Welke gasdrukveren voor automatische achterklep?

  1. #1
    TomEnde's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    32
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Welke gasdrukveren voor automatische achterklep?

    Goedemiddag.

    voor mijn vaders auto ben ik opzoek naar gasdrukveren voor de automatische achterklep, ik heb er wel wat gevonden maar niet met de goede N waarde en misschien dat jullie me kunnen helpen. hieronder heb ik de volgende informatie geschreven die ik op de bestaande gasdrukveer hebt gevonden:

    SBO 4F9527552A01 ( kon het niet meer goed lezen)
    8407tn 0550n 130/05 bn28

    Ik hoor graag van jullie als iemand weet welke ik moet hebben en waar ik deze het beste kan krijgen (liever geen audi dealer)

    Gr

  2. #2
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke gasdrukveren voor automatische achterklep?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomEnde Bekijk Berichten
    Goedemiddag.

    voor mijn vaders auto ben ik opzoek naar gasdrukveren voor de automatische achterklep, ik heb er wel wat gevonden maar niet met de goede N waarde en misschien dat jullie me kunnen helpen. hieronder heb ik de volgende informatie geschreven die ik op de bestaande gasdrukveer hebt gevonden:

    SBO 4F9527552A01 ( kon het niet meer goed lezen)
    8407tn 0550n 130/05 bn28

    Ik hoor graag van jullie als iemand weet welke ik moet hebben en waar ik deze het beste kan krijgen (liever geen audi dealer)

    Gr
    IMG_20181123_180947.jpg

    Ik heb er een paar geprobeerd via de bekende onderdelen sites, deze werkte niet lekker. Daarna heb de originele besteld 4F9827552A via de dealer, zijn een stuk duurder (ca. €40,00 p/s) maar deze werken wel goed. Let op,het genoemde onderdeel nummer is voor de Avant/Allroad
    ***** De Grote Boze Wolf *****

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •