Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 52

Onderwerp: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

  1. #21
    gerardh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    39
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Dat is wel ontzettend jammer


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

  2. #22

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GadgetOnline Bekijk Berichten
    Beste forumleden,

    Ik heb gister na een uitgebreid mail en ap contact met de fabrikant Joyeauto, een set besteld voor mijn Audi A1 1.2 TFSI van 2013. Setje is inmiddel onderweg en zal met DHL in ongeveer 5 dagen worden afgeleverd. Als er interesse is wil ik de montage van de set documenteren en delen. Het lijkt, afgaande op andere fora en youtube filmpjes, redelijk straight forward te zijn en ook goed te werken!

    Ik ben in ieder geval benieuwd!

    Groet,


    Arnoud
    Ik ben benieuwd! Ik heb hele goede ervaring met de Unique auto developments en hun CarPlay/android auto oplossing.
    Nadeel van de A1 is dat de knoppen op de unit zitten en niet los.
    Ze zitten dus niet op canbus en kunnen niet onderschept worden.
    Ik heb een mooi touchscreen overlay op mn MMI gekregen en dat werkt echt heel goed.
    Ben benieuwd naar deze oplossing!
    Misschien kun je je bevindingen posten in het A1 subforum? Staat alles netjes bij elkaar
    Laatst gewijzigd door HJR; 23-08-20 om 08:25.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Ik heb het setje binnen hoor! Keurig (echt!) verpakt, zelfs de doos heeft een Apple effect als je hem opent. 21 aug verstuurd vanuit China met FeDEx en gister , 25 aug binnen!

    Gistermiddag nog voor het avondeten de set ingebouwd. Appeltje eitje, echt alleen maar stekkers pluggen. Touchscreen aanbrengen is het enige waar je klein beetje handig voor moet zijn maar prima te doen. Schermpje is echt een mooie kwaliteit en schittert niet.

    Het enige wat ik nu nog moet doen is de aux ingang op mijn rmc activeren. Ben in bezit van een OBDeleven pro en inmiddels de codes gevonden. Overigens werkt de set feilloos naast de bestaande radio en Bluetooth alleen hoor je dan de set niet over de speakers. Dat pas ik dus nog aan.

    Wat een weelde is is de wireless CarPlay. Zodra je instapt en start schakelt de CarPlay in. Kabel is niet nodig maar wel handig voor bijladen. Dus kabel in handschoen kastje en dus ook de iPhone niet voor de grijp:-)

    Ik ben zeer tevreden!

    67B3C922-8E58-46B5-B5C8-3CD460FE683E.jpg 23C0EBD9-30F3-4EB1-AA6A-27B9F0EEE6F0.jpg
    Laatst gewijzigd door GadgetOnline; 26-08-20 om 20:34.

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Dat klinkt wel heel goed! Top dat je het zo voor elkaar hebt gekregen.
    Wat ik heb begrepen is dat de standaard MIC op de A6 2005 MMI2 niet meer werkt en dat je hun (externe) MIC moet gebruiken, maar dat de kwaliteit niet heel denderend is.
    Ik weet niet of dat klopt, maar dit is het enige wat me tegenhoudt. Huidige Audi carkit werkt heel erg goed en wil ik niet kwijt..

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Ik heb mijn AUX nog niet geactiveerd (moeilijk... ) maar als je tevens gebruik maak van je bestaande Bluetooth kun je de bediening doen vanaf de CarPlay maar gebruik je de bestaande TEL van je Audi en dus ook je bestaande MIC


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Houd je ons op de hoogte van je bevindingen?

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Jazeker, ben nu alleen op zoek naar de juiste code om ofwel het verborgen groene scherm van mijn A1 8x te ontgrendelen of om de juiste coding in het systeem te kunnen doen. Ik moet de bestaande AMI uitschakelen en AUX aanzetten. Ik heb alleen nog steeds geen toegang tot het hidden green screen met de diagnose regel er op...

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    MMI Plus verborgen menu vrijschakelen
    [5F-Informatie Electr.]
    [Aanpassen-10]
    [Kanaal 06] waarde '1' invoeren
    Het verborgen menu laat zich openen door de toets 'Car' in te drukken, ingedrukt te houden en dan 'Menu' in te drukken (eerst in 'Car Menu' systeeminstellingen inschakelen)

    Of

    MMI Basic Radio Concert, verborgen menu vrijschakelen
    [56-Radio]
    [Aanpassen-10]
    [Kanaal 05] waarde '1' invoeren
    Het verborgen menu laat zich openen door de toets 'Car' in te drukken, ingedrukt te houden en dan 'Menu' in te drukken (eerst in 'Car Menu' systeeminstellingen inschakelen)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Dank Kenneth,

    heb ik vanmiddag met iPhone geprobeerd, test (opdelven) is ok, bij opslaan wijziging geeft OBD eleven aan dat de minimale conditie niet is bereikt, saved de wijziging dus niet. Zal het morgen even met een android telefoon proberen. Keep you posted.

    Overigens kan ik de Joyeauto set volledig bedienen vanaf het stuur als zie je dan ook de opties van de boordcomputer "mee gaan". ook touchscreen overlay gemonteerd, die werkt ook prima.

    Ik dacht eerst dat de setjes van UNIQUE ook van Joyeauto waren. Kennelijk toch een verschil kennelijk.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Vrienden,

    even een update na 2 weken gebruik! Ik kon helaas niet eenvoudig een code vinden om met OBDELEVEN mijn AMI poort uit te zetten en AUX te activeren. Er voor gekozen om een AUX snoer naar AMI te kopen op Amazon.de. Dus 3 dagen gewacht, AUX out van de CarPlay naar de AUX AMI kabel en draaien maar! geluidskwaliteit overtreft mijn verwachtingen doordat de CarPlay set een equalizer in zicht heeft en er dus gefinetuned kan worden op het geluid. Wat ik zeer bijzonder vind is dat wanneer ik instap en de motor start, direct de CarPlay actief is. Voor de vorm sluit ik de USB draad aan maar draadloos gaat prima en snel!

    Ik ben zeer tevreden, kan het niet anders dan aanbevelen. Het klinkt een beetje gek om toch €300+ euro uit te geven voor een product op AliExpress maar dit platform gebruikt Joyeauto.com als verkoop kanaal. Levering was zoals gezegd in goed 4 dagen met FEDEX incl track en trace. Als er interesse is wil ik het whatsappnummer van Joyeauto delen, er is dan direct contact en ze geven de juiste instructies voor de verkoop maar ook service achteraf of het beantwoorden van vragen.

    Ik zal morgen proberen nog even wat beelden te maken van mijn dashboard nu.

    Groeten,

    Arnoud

  12. #31
    harmjanr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Goed om te lezen! Ik ben ook erg tevreden over de geluidskwaliteit. Ben benieuwd naar de beelden!

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high



    Kleine impressie!

  14. #33
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.304
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Netjes, dit maakt wel erg hebberig moet ik zeggen, alleen durf zelf het inbouwen niet aan.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Netjes, dit maakt wel erg hebberig moet ik zeggen, alleen durf zelf het inbouwen niet aan.
    Het is werkelijk niet meer dan 4 stekkers inpluggen / lussen.
    De handleiding is eenvoudig en duidelijk en er zijn vele filmpjes op internet te vinden. Het enige kleine stukje handwerk is het touchscreen op het scherm plaatsen, ook daar een hele goede handleiding op Youtube gevonden.

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Vandaag ook een Joyecar set met ami kabel besteld voor mijn rs6 2008, ik ben benieuwd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    RS6 C6 2008 MTM matthijs at daxdodo.com

  17. #36
    wim735's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GadgetOnline Bekijk Berichten
    Het is werkelijk niet meer dan 4 stekkers inpluggen / lussen.
    De handleiding is eenvoudig en duidelijk en er zijn vele filmpjes op internet te vinden. Het enige kleine stukje handwerk is het touchscreen op het scherm plaatsen, ook daar een hele goede handleiding op Youtube gevonden.
    Wat ik me wel afvraag is hoe werkt de gewone FM radio in combinatie met Waze bijvoorbeeld? Begint de carplay module steeds eigen muziek af te spelen of kun je ook nog gewoon radio luisteren tijdens het navigeren?
    VCDS regio Noord Antwerpen (Stabroek) E-mail: wim735@hotmail.com
    Linkje naar mijn showroom topic --> Audi A4 B8 3.0TDI quattro

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Iemand enig idee of dit ook te krijgen is met Android Auto?
    Kan alleen maar Apple Carplay terug vinden bij de A6 (C6) op de website..

  19. #38
    harmjanr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim735 Bekijk Berichten
    Wat ik me wel afvraag is hoe werkt de gewone FM radio in combinatie met Waze bijvoorbeeld? Begint de carplay module steeds eigen muziek af te spelen of kun je ook nog gewoon radio luisteren tijdens het navigeren?
    Je switch (op de C6) naar de Carplay audio door op AUX -> NAV te klikken. Je kan dus ook prima Carplay afspelen door alleen op NAV te klikken, dan blijft de Audi radio gewoon afspelen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waltervandijk Bekijk Berichten
    Iemand enig idee of dit ook te krijgen is met Android Auto?
    Kan alleen maar Apple Carplay terug vinden bij de A6 (C6) op de website..
    De Joyeauto voor de C6 heeft ook Android Auto. Zelf nooit gebruikt, maar de optie zit in het menu (en staat ook op de website van Joyeauto).

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    95
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    hai leden

    dit ziet er echt allemaal goed uit, ik krijg volgende week ook mijn A6 4F 2006 Sline afgeleverd, echter zit er geen navigatie in en ook geen bluetooth module, weliswaar wel een cd wisselaar, ik ben ook echt op zoek naar een systeem om te streamen met Deezer, en uiteraard ook de navigatie en telefoon. Mmi si mij te prijzig en heeft niet alles.
    het is of JoyeAuto of een android met 10" scherm, geen idee welk het wordt, wat ik wel belangrijk vind is dat het werkt en dat de audio goed klinkt op de bose surround, en i het nu zo dat je een overlay scherm krijgt bij JoyeAuto auto? is dat dan doorzichtig als het uit is of als je overschakelt naar de gewone radio, 9of luister je via tune in.
    en kan je idd muziek luisteren en navigeren tegelijk ( dat gaat natuurlijk via CarPlay) of raio en navigeren?

    ben erg benieuwd

    Bram

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GadgetOnline Bekijk Berichten
    Het is werkelijk niet meer dan 4 stekkers inpluggen / lussen.
    De handleiding is eenvoudig en duidelijk en er zijn vele filmpjes op internet te vinden. Het enige kleine stukje handwerk is het touchscreen op het scherm plaatsen, ook daar een hele goede handleiding op Youtube gevonden.
    Ik zou hem ook graag willen bestellen. Ik vind het wel wat eng, want ik heb geen AUX poort en geen AMI poort en er zit al een apparaatje ingebouwd zodat ik via een oude 30pins connector naar lightning muziek kan afspelen. Is mijn Audi A6 4F uit 2005 dan wel geschikt? en heb je voor mij een linkje (prive) waar je het hebt aangeschaft zodat ik het daar ook aan kan schaffen? en heb ik dan ook een AUX naar AMI kabel nodig van Amazon?
    Een hoop vragen....

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •