Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 52 van de 52

Onderwerp: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    95
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    ik had ook contact gehad met Joyauto, ze reageren ontzettend snel, wat ik nu weet is dat zonder aux of Ami de joyauto interface niet werkt, (helaas voor mij geen interface) ben nu aan het kijken of ik een ander systeem kan vinden er is er zelfs een met een compleet nieuwdashboard panel en een groter scherm, kan er allee niet achter komen of je dan ook suf of Ami nodig hebt voor het geluid,

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Leeftijd
    28
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramSieraad Bekijk Berichten
    ik had ook contact gehad met Joyauto, ze reageren ontzettend snel, wat ik nu weet is dat zonder aux of Ami de joyauto interface niet werkt, (helaas voor mij geen interface) ben nu aan het kijken of ik een ander systeem kan vinden er is er zelfs een met een compleet nieuwdashboard panel en een groter scherm, kan er allee niet achter komen of je dan ook suf of Ami nodig hebt voor het geluid,
    Ik heb eergister spul besteld voor mijn Audi A6 uit 2006. Geen AMI en geen aux. Je kan een kastje kopen die je tussen het MOST systeem zet en dus een AUX ingang krijgt. Ik kan wel een paar foto's maken als het binnen is?

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CrociStrike030 Bekijk Berichten
    Ik heb eergister spul besteld voor mijn Audi A6 uit 2006. Geen AMI en geen aux. Je kan een kastje kopen die je tussen het MOST systeem zet en dus een AUX ingang krijgt. Ik kan wel een paar foto's maken als het binnen is?

    Graag!
    Ga je dit zelf inbouwen? kun je hier misschien een beschrijving / foto's van maken?
    Neem aan dat het scherm er zelf niet uit hoeft toch?

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Leeftijd
    28
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waltervandijk Bekijk Berichten
    Graag!
    Ga je dit zelf inbouwen? kun je hier misschien een beschrijving / foto's van maken?
    Neem aan dat het scherm er zelf niet uit hoeft toch?
    Ja, ga het zelf inbouwen. Er zijn volgens mij wel filmpjes op youtube te vinden. Dus hopelijk lukt het. Weet niet of je in de buurt van Utrecht woont?

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    95
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Ik ga vandaag van NavInc wat laten inbouwen, dit houdt in: cd wisselaar eruit aux poort creëren en CarPlay parallel over het bestaande MMI hernia kan dan wisselen met de NAV knop tussen MMI en CarPlay ben benieuwd ik jou jullie op de hoogte


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramSieraad Bekijk Berichten
    Ik ga vandaag van NavInc wat laten inbouwen, dit houdt in: cd wisselaar eruit aux poort creëren en CarPlay parallel over het bestaande MMI hernia kan dan wisselen met de NAV knop tussen MMI en CarPlay ben benieuwd ik jou jullie op de hoogte
    Ben benieuwd! Succes ermee!

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    95
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    ik had beloofd om terug te komen,
    ik kan je vertellen dat ik behoorlijk verrast ben mbt tot de functies, bij mij zit de activatie knop van Careplay op de NAV knop, deze even 3 seconden ingedrukt houden en CarPlay wordt weergegeven op het scherm, bluetooth telefoneren werkt zoals het hoort, geluid kwaliteit valt mij zeker niet tegen.
    streaming van audio gaat geweldig, deezer werkt oke en klinkt goed, de audio werkt via de cd knop.
    dit houdt in dat je CarPlay kan activeren voor navigatie (daar gebruik ik hem het meest voor) en zolang je niet op de CD knop drukt heb je gewoon de radio van de MMI. zodra je op de CD button drukt ( cd speler is overigens afgekoppeld) dan speel je via streaming, je kan dus via de cd knop wisten tussen radio en streaming.
    er is 1 nadeel maar dat is voor mij persoonlijk, je moet Siri aan hebben staan om het systeem te laten werken ( waarschijnlijk voor de veiligheid)

    ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben over het bedrijf (in Nuenen) wat het heeft ingebouwd (mag geen reclame maken toch) netjes snel vakkundig en zelfs de auto weer schoon gemaakt, het was mij de rit van !,5 uur zeker waard.

    dus NAVinc vindt ik bijzonder verrassend .
    Laatst gewijzigd door BramSieraad; 11-03-21 om 06:55.

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Leeftijd
    28
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramSieraad Bekijk Berichten
    ik had beloofd om terug te komen,
    ik kan je vertellen dat ik behoorlijk verrast ben mbt tot de functies, bij mij zit de activatie knop van Careplay op de NAV knop, deze even 3 seconden ingedrukt houden en CarPlay wordt weergegeven op het scherm, bluetooth telefoneren werkt zoals het hoort, geluid kwaliteit valt mij zeker niet tegen.
    streaming van audio gaat geweldig, deezer werkt oke en klinkt goed, de audio werkt via de cd knop.
    dit houdt in dat je CarPlay kan activeren voor navigatie (daar gebruik ik hem het meest voor) en zolang je niet op de CD knop drukt heb je gewoon de radio van de MMI. zodra je op de CD button drukt ( cd speler is overigens afgekoppeld) dan speel je via streaming, je kan dus via de cd knop wisten tussen radio en streaming.
    er is 1 nadeel maar dat is voor mij persoonlijk, je moet Siri aan hebben staan om het systeem te laten werken ( waarschijnlijk voor de veiligheid)

    ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben over het bedrijf (in Nuenen) wat het heeft ingebouwd (mag geen reclame maken toch) netjes snel vakkundig en zelfs de auto weer schoon gemaakt, het was mij de rit van !,5 uur zeker waard.

    dus NAVinc vindt ik bijzonder verrassend .
    Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar het spul dat ik op Ali heb besteld. Zit er ook een touchscreen voor je scherm? Of bedien je hem alleen met de knoppen in je middenconsole?

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    95
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Er zit geen touch screen bij gelukkig want die reflecteren heel erg het mooie is wel dat je gewoon radio van de MMi kan luisteren( is aux) en je scherm met CarPlay voor de navigatie hebt, dan kan je eventueel ook nog wisselen van audio met de radio en je streamingdienst


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Leeftijd
    28
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Het is gelukt! Carplay ingebouwd in mijn C6. Besteld bij Joyeauto. Kwaliteit is niet echt geweldig. Dit komt denk ik door het scherm dat geen hoge resolutie is. Zal eens kijken of ik wat foto’s kan uploaden

  12. #51
    harmjanr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Netjes, ben benieuwd! Ik heb nog geen last van hele slechte kwaliteit.

    Een tip: als je navigeert binnen Carplay, zorg er even voor dat het "INFO" lamp brandt en niet "NAV" of een andere.
    Onder water navigeer je namelijk binnen het menu dat op dat moment geselecteerd is. Ik heb tijdens Carplay gebruik wel eens mijn dagrijverlichting uitgeschakeld, genavigeerd naar Albanië etc...

  13. #52
    Addix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Joyeauto Carplay op MMI 2G-high

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GadgetOnline Bekijk Berichten
    Ik heb het setje binnen hoor! Keurig (echt!) verpakt, zelfs de doos heeft een Apple effect als je hem opent. 21 aug verstuurd vanuit China met FeDEx en gister , 25 aug binnen!

    Gistermiddag nog voor het avondeten de set ingebouwd. Appeltje eitje, echt alleen maar stekkers pluggen. Touchscreen aanbrengen is het enige waar je klein beetje handig voor moet zijn maar prima te doen. Schermpje is echt een mooie kwaliteit en schittert niet.

    Het enige wat ik nu nog moet doen is de aux ingang op mijn rmc activeren. Ben in bezit van een OBDeleven pro en inmiddels de codes gevonden. Overigens werkt de set feilloos naast de bestaande radio en Bluetooth alleen hoor je dan de set niet over de speakers. Dat pas ik dus nog aan.

    Wat een weelde is is de wireless CarPlay. Zodra je instapt en start schakelt de CarPlay in. Kabel is niet nodig maar wel handig voor bijladen. Dus kabel in handschoen kastje en dus ook de iPhone niet voor de grijp:-)

    Ik ben zeer tevreden!

    Bijlage 260408 Bijlage 260409
    Heb je misschien een productlink oid voor dit systeem? Ik ben namelijk aan het zoeken voor een carplay/android auto systeem voor in mijn A6 C6 op het MMI 2g High systeem. Waar ik tegenaan loop is dat het ene systeem zonder touchscreen overlay is en het verder niet duidelijk is welke systemen wel een touchscreen overlay erbij leveren.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •