Ik heb een A6 2.4 v6 van bouwjaar 2006.

Ik heb enkele vragen en misschien kan iemand me verder helpen.
Als ik de verwarming of de airco aanzet krijg in vanuit de middelste twee roosters op het dashboard alleen lucht uit het rechter rooster ( passagierskant ). Of ik nu het rechter rooster open of dicht zet er komt geen warme of koude lucht uit. wat zou dit kunnen zijn?

Dan heb ik links achterin op de vloer vocht zitten. ( op de vloer achter de bestuurdersstoel ) in de hoek tegen de verhoging op de vloer ( midden tunnel ).
Ik heb dit laten drogen met een kacheltje maar het vocht blijft terug komen, wat zou dit kunnen zijn of is dit een bekende kwaal?

Ik zie dat er al een hoop over is geschreven maar kan niet duidelijk vinden wat werkt, ik zou graag een goedkope oplossing hebben om muziek te kunnen afspelen van mijn telefoon. Een aux kabel is prima. Ik hoef geen meldingen te krijgen op het dashboard of. Is er een plug and play kabel verkrijgbaar. ( voorheen een volvo gehad en daar had ik op de wisselaaraansluiting een kabel in geplugd, kan dit ook bij audi. ik gebruik de wisselaar nu niet )

Kan ik in het verborgen menu mijn dagrijverlichting zo instellen dat mijn lampen voor en achter altijd branden als de auto loopt?

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt

Groeten
Keet