Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bluetoothsignaal valt soms weg, 'Telefoon niet ingebouwd'

  1. #1
    MelissaBenders's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    28
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Bluetoothsignaal valt soms weg, 'Telefoon niet ingebouwd'

    Hallo!

    Al enige tijd hebben wij af en toe problemen met onze MMI, en dan voornamelijk het bluetooth gedeelte.

    Daarmee geeft hij af en toe aan dat de telefoon niet ingebouwd is, en wij dus niet muziek kunnen luisteren via de telefoon of het adres boek van de auto doorkunnen.

    Dan het volgende ; geeft hij eindelijk het bluetoothsignaal wel af in beeld, schakel je hem naar cd, geeft hij aan dat we even geduld moeten hebben omdat het opnieuw geïnitialiseerd moet worden ( dit duurt een eeuwigheid).

    Iemand bekent met dit probleem?

    Alvast bedankt voor het eventuele meedenken
    Laatst gewijzigd door MelissaBenders; 07-04-20 om 23:01.

  2. #2
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Bluetoothsignaal valt soms weg, 'Telefoon niet ingebouwd'

    Bluethoothmodule in de C6 is op deze leeftijd een zwakke schakel. Vervangen of een Dension erin, dan kun je meteen streamen.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  3. #3

    Standaard Re: Bluetoothsignaal valt soms weg, 'Telefoon niet ingebouwd'

    Ik heb iets vergelijkbaars. Mijn BT module heb ik onlangs vervangen door een andere BT module. Module aangesloten getest en werkte prima. Vervolgens de module teruggeplaatst. Volgende dag vindt zowel mijn telefoon als de module elkaar niet meer en geeft de MMI aan “Telefoon niet ingebouwd”. Iemand een idee hoe dit kan? Eerst doet de module het wel en een dag later niet meer. Twee dingen vallen op: ik kan niet op setup klikken als de MMI op Tel staat én ik kan niet in het ‘geheime’ scherm komen door Car en Setup tegelijk in te drukken.

    Ben benieuwd naar jullie reacties.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    37
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Bluetoothsignaal valt soms weg, 'Telefoon niet ingebouwd'

    betreft het geheime scherm/hidden menu moet eerst geactiveerd worden via vagcom standaard staat het meestal disabled

    ik wist ook niet dat je ook muziek kan luisteren via BT, dacht alleen koppeling voor bellen/carkit via BT

    gr Rick

  5. #5
    MelissaBenders's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    28
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Bluetoothsignaal valt soms weg, 'Telefoon niet ingebouwd'

    Wij luisteren idd muziek via BT.

    Moet zeggen wij hebben laatst een paar keer voor onderhoud de accu eraf gehaald en sindsdien minder vaak dat hij dit aangeeft, mocht er iemand een vervangende tip hebben zoals een FM BT plug let me know.
    Audi A6 Quattro V8 4.2


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •