Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Na plaatsen trekhaakmodule Westfalia werken veel dingen niet meer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Na plaatsen trekhaakmodule Westfalia werken veel dingen niet meer

    Vandaag mijn trekhaak module Westfalia in mijn Audi A6 C6 4F geplaatst en aangesloten volgens de bijgeleverde beschrijving.
    Dit alles heb ik gedaan met een losgekoppelde min pool van de accu.

    Na alle bedrading op de 32 polige stekker te hebben aangepast en juist te hebben aangesloten en verlegt op de het 3 polige witte en zwarte stekker blok.
    Heb ik de min pool van de accu weer aangesloten.

    Bij contact maken krijg ik een ESP melding dit heeft te maken omdat de spanning van de auto geweest is maar met een stukje rijden gaat de melding niet weg.

    kom er ook achter dat mijn indicatie op het dashboard van de richting aanwijzers niet meer werkt.
    richting aanwijzers voor werken nog wel maar achter werkt deze niet.
    remlichten werken niet meer
    achterlichten werken niet meer
    afstandbediening om de auto te openen en op slot te zetten werkt niet meer.
    Krijg de achter klep ook niet meer vanaf de buitenzijde open.

    Heeft dit te maken omdat het regelapparaat voor de trekhaak nog moet worden gecodeerd en aangepast in aan de auto waar het in gemonteerd is.

    Ik hoop dat iemand hier bekend mee is.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Na plaatsen trekhaakmodule Westfalia werken veel dingen niet meer

    Hoi Ronald, het regelapparaat moet zeker ingeleerd worden op jouw auto, zoals ongeveer bijna alle elektrische componenten.
    Volgens mij hoeft er geen componenten schutz verwijderd te worden zoals op comfortmodules. Een handige Harry met VAG Com of iets dergelijks krijgt dat voor elkaar.
    Op het forum lopen er een aantal rond. Leon (Audiwereld - Utrecht) is zeker een goed adres. Anders de dealer maar die zitten eigenlijk nooit op deze acties te wachten.
    Succes

  3. #3

    Standaard Re: Na plaatsen trekhaakmodule Westfalia werken veel dingen niet meer

    Je hebt wel de juiste trekhaak gekocht en juiste handleiding op juiste manier gevolgd?..

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    52
    Posts
    144
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Na plaatsen trekhaakmodule Westfalia werken veel dingen niet meer

    moet wel een en andere coderen anders werkt het niet heb ik ook gedaan vele jaren terug..werkt perfect

  5. #5

    Standaard Re: Na plaatsen trekhaakmodule Westfalia werken veel dingen niet meer

    @ronaldbrugman
    Opgelost?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •