Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Memoryseat lijkt niet te werken

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Memoryseat lijkt niet te werken

    Hallo forumleden,

    Sinds een maand of twee rij ik een Audi A6 C6 avant uit 2005 als youngtimer. Ik ben er erg blij mee en zeer verrast over de luxe die een auto van 15 jaar oud nog kan bieden. De rij eigenschappen zijn top en tot nu geen grote problemen ondervonden. Tot vandaag Ik wou de geheugeninstellingen eens gebruiken voor de elektrische stoelen maar volgens mij werkt het niet. Ik heb het instructieboekje gelezen en wat youtube video's gekeken maar ik krijg het systeem niet aan de praat. Alle knoppen op de elektrische stoelen werken maar de geheugenknoppen in de deur niet. Dit is overigens voor beide stoelen zo.

    Van wat ik begrijp moet het "OFF" knopje niet branden, vervolgens setup indrukken waar lampje van moet gaan branden (brandt niet, bij mij) en dan knop 1 of 2 kiezen. Waar zou dit aan kunnen liggen? De zekeringen checken lijkt mij een goed begin maar ik kan niet vinden welke locatie en welke zekering het zou moeten zijn.

    Mijn dank is bij voorbaat groot

    Groeten,
    Chris
    Laatst gewijzigd door bechrissed; 05-09-20 om 16:59.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Memoryseat lijkt niet te werken

    Iemand die mij verder op weg wil helpen?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Memoryseat lijkt niet te werken

    Ik schat niet in dat het een zekeringprobleem is, de handmatige verstelling werkt gewoon..
    Heb wel eens van een soort van "reset" gehoord door handmatig alle uiterste posities van de stoel te bedienen.

    (Achteruit, vooruit, onder en boven en kanteling van de rugleuning)

    Werkt dat niet dan zou ik eens laten uitlezen en kijken of je een probleem hebt met je memorymodule ...
    Laatst gewijzigd door Audi200; 16-11-20 om 09:56.

  4. #4
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    972
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Memoryseat lijkt niet te werken

    Ik zou m eerst een uitlezen met VCDS, misschien ben je er dan al uit?
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  5. #5
    harmjanr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Memoryseat lijkt niet te werken

    De uitrusting in mijn auto is redelijk hetzelfde als jouw model, ook zelfde bouwjaar. Woon je toevallig in omgeving Zuid-Holland? Vind het geen probleem om een keer mee te kijken en ervaringen uit te wisselen. Ook heb ik hardware om storingen uit te lezen.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Memoryseat lijkt niet te werken

    Nou mis ik zelf all antwoorden! Tijdje niet meer ingelogged Ik heb OBDEleven pro, ik zal morgen even de gerelateerde fouten posten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harmjanr Bekijk Berichten
    De uitrusting in mijn auto is redelijk hetzelfde als jouw model, ook zelfde bouwjaar. Woon je toevallig in omgeving Zuid-Holland? Vind het geen probleem om een keer mee te kijken en ervaringen uit te wisselen. Ook heb ik hardware om storingen uit te lezen.
    Dat zou ik enorm waarderen. Ik woon in Zuid Holland (Voorhout) dus dat komt misschien goed uit. Komende maand laat ik alle distributiekettingen en spanners vervangen. Is het goed als ik je begin januari een berichtje stuur om een afspraak te maken. Bij voorbaat dank!

  7. #7
    harmjanr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Memoryseat lijkt niet te werken

    Helemaal goed! Gouda hier, dus goed af te rijden. Ik wacht je berichtje begin januari af.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •