Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Diffuser voor S-Line

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Diffuser voor S-Line

    Goedenavond,

    Ik heb een tijdje rond zitten te zoeken op o.a. dit forum en zou graag indien mogelijk uitleg krijgen.
    Audi A6 C6 4F.jpg
    Ik heb hierboven een foto geupload met een foto van mijn auto (zwarte) en een auto zoals ik het graag wil hebben.
    Ik zou het mooi vinden om een dubbele pijp te hebben aan beide kanten zoals bijvoorbeeld een S6 v10 heeft.

    Is het gewoon simpelweg een diffuser aanschaffen en sierstukken op het uitlaat lassen, of moet er een compleet nieuwe bumper op komen?
    En is (indien ik het juist benoem) een diffuser makkelijk erop te zetten? Kunnen jullie mij een indicatie geven in wat voor prijs richting ik moet denken?

    Alvast bedankt voor eventuele uitleg en informatie.

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Diffuser voor S-Line

    Naar mijn herinnering uit mijn '4F-periode' is de S6 diffusor plug&play in de S-line achterbumper te monteren. Mij staat bij dat die diffusor toentertijd rond € 100 kostte.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •