Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Bluetooth, hoe werkt dat?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Leeftijd
    58
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Bluetooth, hoe werkt dat?

    Hallo, ik heb sinds kort een A6, mn eerste Audi uit 2008. Hierin zit een bluetooth systeem, maar ik heb geen idee hoe dat werkt. Ik heb al even op het forum gekeken, maar ik kom er niet echt uit. In mn auto heb ik wel in de armsteun die contactjes zitten, ik zie ook een microfoon, en in het menu zie ik ook dat er een optie is om een telefoon te pairen. Mar als ik mn iPhone of Android probeer te pairen, dan ziet hij niets. Mis ik iets? heb ik nog een stukje hardware nodig? En wat is MMI precies? ik heb in mn auto een rode display, dus niet full color.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bluetooth, hoe werkt dat?

    Je kunt bij de bluetooth instellingen je telefoon koppelen waarna je kunt bellen.
    Bluetooth streaming wordt niet ondersteund, hier heb je een aparte module voor nodig, of via een stekker die je inplugt in je dashbord kastje (even de naam kwijt van de kabel)
    Mijn A6 had deze aansluiting niet in het dashbord kastje waarna er bij mij een bluetooth module is geinstalleerd bij de cd-wisselaar ingang. Werkt perfect.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Leeftijd
    38
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Bluetooth, hoe werkt dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenryB6 Bekijk Berichten
    Je kunt bij de bluetooth instellingen je telefoon koppelen waarna je kunt bellen.
    Bluetooth streaming wordt niet ondersteund, hier heb je een aparte module voor nodig, of via een stekker die je inplugt in je dashbord kastje (even de naam kwijt van de kabel)
    Mijn A6 had deze aansluiting niet in het dashbord kastje waarna er bij mij een bluetooth module is geinstalleerd bij de cd-wisselaar ingang. Werkt perfect.
    AMI bedoel je

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •