Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

  1. #1

    Standaard Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Garage heeft een volledige diagnose gedaan bij mijn Avant c6 waaronder de auto uitlezen, hierbij kwam oa de code 1.01964 tevoorschijn. De memory functie werkt sowieso al niet op mijn auto, als ik de SET knop ingedrukt houdt en dan vervolgens op 1 of 2 druk hoor ik wel de piep, ook brandt het ledje onder de knop SET, maar vervolgens bij het ingedrukt houden van 1 of 2 gebeurd er niks, zowel bij deur open als dicht. De knop ON/OFF brand wel maar als ik op die knop druk gaat daar onder het lampje van OFF niet aan. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alleen de bestuurders kant heeft de memory functie.

    En dan het laatste, mijn koplampsproeiers lijken niet te werken, afgelopen week meerdere ritten gehad waarbij er zo'n vies wegdek was dat ik er 4L vloeistof doorheen heb gesproeid maar geen 1 keer heb ik de koplampsproeiers aan zien gaan, dus logischerwijs waren de koplampen ook helemaal vies... Zekering is nog wel goed maar de sproeiers doen het niet, ongeacht op welke stand de verlichting staat...

  2. #2
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Misschien uitgezet met vagcom.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Of andere bumper gemonteerd ooit en stekkers niet aangesloten, units er niet in gezet, enz enz, is het bij de A6 ook alleen bij bepaalde verlichting?
    Zoals bij een A4 b6/b7 alleen bij xenon.
    Memory seat doet natuurlijk niets als je al op die stand staat, maar ik neem aan dat je hem eerst verzet en dan 1 vast houd zodat ie terug loopt. Ik heb hem bij mij ook getest onlangs en gaat ook op de sleutel, maar niet als je de stoel verzet op slot doet en dan weer open, er lijkt een tijd tussen te zitten of zoiets.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Standaard re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Of andere bumper gemonteerd ooit en stekkers niet aangesloten, units er niet in gezet, enz enz, is het bij de A6 ook alleen bij bepaalde verlichting?
    Zoals bij een A4 b6/b7 alleen bij xenon.
    Memory seat doet natuurlijk niets als je al op die stand staat, maar ik neem aan dat je hem eerst verzet en dan 1 vast houd zodat ie terug loopt. Ik heb hem bij mij ook getest onlangs en gaat ook op de sleutel, maar niet als je de stoel verzet op slot doet en dan weer open, er lijkt een tijd tussen te zitten of zoiets.
    Ik heb xenon dus het lijkt me dat het er standaard op zit..

    Dus als ik het goed begrijp; sleutel dr in, op contact, stoel op goede stand, in de memory te zetten en dan zou hij het moeten doen als ik hem ingedrukt houdt?

  5. #5

    Standaard re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Misschien uitgezet met vagcom.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    Bedoel je de memory of sproeiers?


  6. #6

    Standaard Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Als de vorige eigenaar een poets fanaat was, heeft hij de koplamp sproeiers, via codering (in de 09) misschien uit gezet, omdat hij geen vloeistof op zijn motorkap wilde.

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #7
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hedzerd Bekijk Berichten
    Ik heb xenon dus het lijkt me dat het er standaard op zit..

    Dus als ik het goed begrijp; sleutel dr in, op contact, stoel op goede stand, in de memory te zetten en dan zou hij het moeten doen als ik hem ingedrukt houdt?
    Stoel goed zetten, dan memory knop indrukken en dan 1 en vast houden tot je een klikje hoort, dan is die stand geprogrammeerd, dan stoel naar achteren zetten met de stoelknop zodat ie niet goed staat, nu zou je op (alleen) 1 kunnen drukken en vast houden dan loopt hij weer naar voren naar de oude instelling plek.
    Wel moet het lampje onder stop op de stopknop uit zijn.

    Dan kan je ook nog jouw sleutel programmeren en die van je vrouw bijv, dan gaat hij naar jouw stand als je de deur open doet nadat je op de knop open gedrukt hebt.

    bij jou is het set maar verder nagenoeg het zelfde.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad
  9. #8
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hedzerd Bekijk Berichten
    Bedoel je de memory of sproeiers?
    Sproeiers

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #9

    Standaard Re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Stoel goed zetten, dan memory knop indrukken en dan 1 en vast houden tot je een klikje hoort, dan is die stand geprogrammeerd, dan stoel naar achteren zetten met de stoelknop zodat ie niet goed staat, nu zou je op (alleen) 1 kunnen drukken en vast houden dan loopt hij weer naar voren naar de oude instelling plek.
    Wel moet het lampje onder stop op de stopknop uit zijn.

    Dan kan je ook nog jouw sleutel programmeren en die van je vrouw bijv, dan gaat hij naar jouw stand als je de deur open doet nadat je op de knop open gedrukt hebt.

    bij jou is het set maar verder nagenoeg het zelfde.
    Hoe bedoel je met de stop knop? Ik heb verder geen stopknop bij de memory knoppen

  11. #10
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hedzerd Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je met de stop knop? Ik heb verder geen stopknop bij de memory knoppen
    Nee jij hebt off, maar werkt allemaal het zelfde

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #11

    Standaard Re: Foutcode 1.01964 'Memory Seat Control Module, No Signal' en koplampsproeiers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Nee jij hebt off, maar werkt allemaal het zelfde

    Het werkt! Heb het afdekraampje van de memory controls er even afgehaald, toen deed de ON/OFF het ineens ook weer, memory werkt, nu alleen het kapje dichtlijmen aangezien er een nokje was afgebroken..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •