Bekijk Poll Resultaten: A6 C6 sleutel repareren ij bij laten maken lijkt bij reparatiebedrijven een probleem te zijn!

Stemmers
0. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Wie weet waarom dit is en heeft een oplossing hiervoor?

    0 0%
  • Of een naam van een berijf die dit wel kan

    0 0%
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    66
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Het is mij opgevallen dat voor de Audi A6 C6 door sleutelreparatie bedrijven geen sleutels bijgemaakt kunnen worden en ook repareren lijkt problemen te geven. Kennelijk met aanmelden en inlezen!? Kan iemand mij raad geven of een adres geven die dat wel kan(behalve de dealer want dat is gelijk heel duur!)?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Volgens mij kan je eigen garage die zo bestellen of laten repareren bij car lock systems

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.121
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Welke klapsleutel heb je? En wil je alleen werkende afstandbedieningen of ook een sleutelbaard? Ab kan je zo overzetten waarschijnlijk en even in leren.
    Immobiliser kan je soms overzetten, soms niet.

    edit:
    deze?
    D98F226A-6790-4BA5-A38B-9AED32A5622A.jpeg

    https://youtu.be/QTYB4vSS7_4
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 18-05-22 om 19:41.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    66
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Ja, die sleutel is het!

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.121
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JANUS1 Bekijk Berichten
    Ja, die sleutel is het!
    Ok, en wat heb je nodig? Wat heb je nog?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    66
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Ik heb 1 volledig werkende sleutel en 1 reservesleutel die niets meer doet. Als ik op de afstandsbediening druk gaat wel een rood lampje even branden. Maar er gebeurt niets. ik kan ook niet starten.

  7. #7
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.121
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JANUS1 Bekijk Berichten
    Ik heb 1 volledig werkende sleutel en 1 reservesleutel die niets meer doet. Als ik op de afstandsbediening druk gaat wel een rood lampje even branden. Maar er gebeurt niets. ik kan ook niet starten.
    Ah, dat laatste is wel wat vreemd dat je niet kan starten, heeft die sleutel wel ooit gewerkt? Ik heb gewoon 2 gebruikte sleutels gekocht en de immobilizer en baard over gezet, dan kan je al starten en zo alleen de ab dan nog in leren met vcds maar die heb ik gewoon dus geen probleem.

    Alleen zoals ik al zeg, dat je niet kan starten met die sleutel is vreemd.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Interessante discussie. Ik heb zelf ook maar één werkende sleutel. Reservesleutel is kwijt. Zou er ook graag een tweede exemplaar bij willen. Wat is dan de beste manier om dit te regelen?

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    66
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Beste Rol-Co,

    Ja die sleutel heeft gewoon gewerkt, maar in principe altijd maar 1 sleutel gebruikt. Alleen op vakantie ging de reserve sleutel mee.

  11. #10
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.121
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JANUS1 Bekijk Berichten
    Beste Rol-Co,

    Ja die sleutel heeft gewoon gewerkt, maar in principe altijd maar 1 sleutel gebruikt. Alleen op vakantie ging de reserve sleutel mee.
    Ok, wel vreemd dat je daar nu niet mee kan starten, misschien dat het bij de a6 anders zit maar denk het niet en kan je met een gebruikte sleutel en inleren wel een werkende sleutel maken door alles over te zetten, sleutel setjes staan wel op de onderdelenlijn.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #11
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.121
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viggen01 Bekijk Berichten
    Interessante discussie. Ik heb zelf ook maar één werkende sleutel. Reservesleutel is kwijt. Zou er ook graag een tweede exemplaar bij willen. Wat is dan de beste manier om dit te regelen?
    Die is wat lastiger omdat je niets meer hebt, dan moet je een baard laten slijpen, een blanco kopen dus.
    Iets meer werk maar niet onmogelijk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    66
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening met klapsleutel repareren of bij laten maken voor A6 C6

    Beste Rol-Co,
    Bedankt voor je reacties.
    Ik denk dat ik voor de zekerheid toch maar een sleutel ga bestellen bij de dealer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •