Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Airco bijgevuld, 2 dagen gewerkt maar geeft nu geen koude lucht weer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Airco bijgevuld, 2 dagen gewerkt maar geeft nu geen koude lucht weer

    Hoi
    Mijn airco blaasde geen koude lucht meer en heb deze laten bijvullen 530g.. Nu werkte deze terug voor 2dagen... nu werkt deze niet meer (koude lucht op a/c) Heb de auto uitgelezen en krijg geen fouten. Als ik hem op auto zet op lo krijg ik toch meetings van 9 tot 18bar te zien.. ac regulation valve N280 0.65A ,64.5%verder als ik hvc uitlees ook geen foutmeldingen.. iemand die tips heeft om het probleem optelossen?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door jimson19; 05-07-22 om 13:12.

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Airco bijgevuld, 2 dagen gewerkt maar geeft nu geen koude lucht weer

    Staat ECON aan?
    Laatst gewijzigd door iLudo; 05-07-22 om 12:51.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Airco bijgevuld, 2 dagen gewerkt maar geeft nu geen koude lucht weer

    Nee staat op auto met econ uit

  4. #4
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Airco bijgevuld, 2 dagen gewerkt maar geeft nu geen koude lucht weer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimson19 Bekijk Berichten
    Hoi
    Mijn airco blaasde geen koude lucht meer en heb deze laten bijvullen 530g.. Nu werkte deze terug voor 2dagen... nu werkt deze niet meer (koude lucht op a/c) Heb de auto uitgelezen en krijg geen fouten. Als ik hem op auto zet op lo krijg ik toch meetings van 9 tot 18bar te zien.. ac regulation valve N280 0.65A ,64.5%verder als ik hvc uitlees ook geen foutmeldingen.. iemand die tips heeft om het probleem optelossen?
    Mijn condensor was kapot een paar jaar geleden, airconditioning deed niets meer maar bleef gewoon op "auto" staan (economie uit) en geen foutcode te bekennen. Condensor is toen vervangen, systeem gevuld en deed het weer prima. Kennelijk kun je niet altijd alles uitlezen...

    Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
    ***** De Grote Boze Wolf *****

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •